پذیرش دوج کوین در شرکت دیگر ایلان ماسک آغاز شد

پذیرش دوج کوین در شرکت دیگر ایلان ماسک آغاز شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

پذیرش دوج کوین در شرکت دیگر ایلان ماسک آغاز شد

بر اساس گزارش اخیر CNN، بورینگ کامپنی (Boring Company)، شرکت خدمات زیرساختی و ساخت تونل ایلان ماسک، پذیرش دوج کوین را آغاز کرده است.

مسافران برای خرید بلیط به سادگی باید یک کد QR را اسکن کنند. در حال حاضر، مردم می توانند به صورت رایگان از سرویس لوپ (Loop) استفاده کنند. اما این شرکت قصد دارد که در آینده از مشتریان خود پول دریافت کند.

لازم به ذکر است آندسته از کاربرانی که علاقه ای به استفاده از دوج کوین ندارند، می تواند روش های پرداخت جایگزین را انتخاب کنند.

در این پروژه انتظار می رود که بیش از ۵۰ ایستگاه به عنوان بخشی از شبکه تونل عظیمی که در زیر لاس وگاس قرار دارد ساخته شود. کمیسیون شهرستان کلارک سال گذشته این طرح توسعه بلندپروازانه را تصویب کرد.

همانطور که به یاد دارید، در ماه مه، ایلان ماسک اعلام کرد که اسپیس ایکس به همراه تسلا پذیرش دوج کوین را آغاز کرده است. بدین ترتیب، این شرکت جدیدترین شرکت ایلان ماسک خواهد بود که پشتیبانی از این میم کوین را آغاز می کند.

سقوط ۹۰ درصدی

دوج کوین که در حال حاضر بزرگترین میم کوین بازار است، علیرغم کاهش شدید قیمت خود همچنان شاهد پذیرش رو به رشد است. داده ‌های ارائه شده توسط CoinGecko نشان می دهند که این میم کوین بالغ بر ۹۰٪ از ارزش خود را در مقایسه با اوج تاریخی خود از دست داده است.

ایلان ماسک که همیشه از دوج کوین حمایت کرده، ماه گذشته همچنین اعلام کرد که قصد دارد DOGE بیشتری خریداری کند. با انتشار این خبر، قیمت دوج کوین شاهد پامپ کوتاه مدت بود. با این حال، به نظر می رسد که این خبر جدید تاثیر چندانی بر قیمت DOGE نداشته است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx