تسلط اتریوم و بیت کوین بر بازار قبل از اپدیت ادغام

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

اتریوم همچنان علاقه خود را از سوی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در انتظار ارتقای ادغام آتی ثبت می کند. این علاقه به سایر ارزهای رمزنگاری مرتبط مانند اتریوم کلاسیک نیز سرایت کرده است، که یک رالی جزئی را نیز ثبت کرده است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، از ۵ سپتامبر، اتریوم به عنوان پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده در نمودار هفت روزه ظاهر شد. معاملات دارایی با قیمت ۱۵۶۴ دلار در هفت روز گذشته ۸.۱۳ درصد افزایش داشته است.

اتریوم با وجود ریزش در بازار افزایش یافت

 

قابل ذکر است، ارتقای که بلاک چین را به یک Pro-of-Stake (PoS) تبدیل می‌کند نیز در نظر گرفته شده است که این پروژه  را به یک دارایی کاهش‌دهنده تورم تبدیل کند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که بخشی از بازار بر این باور است که اتریوم تنها در صورت موفقیت آمیز بودن ارتقا می‌تواند دستاوردها را حفظ کند.

در عین حال، یک احتیاط کلی در مورد ارتقا وجود دارد زیرا پیچیده ترین به روز رسانی تا کنون در شبکه اتریوم است. بنیاد اتریوم همچنین پاداش پاداش باگ ادغام را به ۱ میلیون دلار افزایش داد تا انتقال روان را بهبود بخشد.

قبل از رویداد ۱۵ سپتامبر، ارتقاء تمام شبکه های آزمایشی عمومی کامل شده و برای شبکه اصلی اتریوم آماده است.

ETC از شتاب ادغام سود می برد

علاوه بر این، ارتقاء تا حدی باعث افزایش علاقه به اتریوم کلاسیک است. در این مورد، با قرار دادن ادغام یک استخراج حذف کننده در این پروژه، ETC به عنوان مقصد مطلوب برای ماینرها ظاهر شده است.

با نزدیک شدن به ارتقاء،، ماینرهای این رمز ارز برای شروع استخراج ETC حداقل به روز رسانی نیاز دارند. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که ویتالیک بوترین، خالق این پروژه ماینرها را دعوت کرد تا به زنجیره ETC روی بیاورند و خاطرنشان کرد که این یک زنجیره کاملاً خوب ،برای PoW است.

به طور مشابه، ETC همچنان از بازیکنان کریپتوهای مختلف پشتیبانی دریافت می کند. همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، Leon Lv، مدیر عامل AntPool – استخر استخراج مرتبط با غول سخت‌افزار استخراج ارز دیجیتال Bitmain فاش کرد که این سازمان ۱۰ میلیون دلار برای اکوسیستم Ethereum Classic سرمایه‌گذاری کرده است.

به طور کلی، رالی ETC ثبات تاریخی را نشان داده است و حرکت صعودی قیمت را در انتظار ارتقای اتریوم ثبت کرده است. این در آوریل ۲۰۲۱ پس از افزایش قابل توجه ETC، همزمان با ارتقای اتریوم برلین، برجسته شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx