پامپ ۱۰۰ درصدی توکن پلتفرم Salt

کریپتو
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

پلتفرم قرض دهنده کریپتو SALT نزدیک به دو سال پس از اینکه توسط سازمان نظارت بر اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل اجرای یک عرضه اولیه  ثبت نشده (ICO) متهم شد، چشم به خرید است.

فناوری وام خودکار امن (SALT) که به کاربران امکان می‌دهد وام‌های دارای پشتوانه رمزنگاری را دریافت کنند، روز جمعه گفت که در حال مذاکره با پلتفرم سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال و فین‌تک Bnk To The Future (BF) است.

این شرکت ها در بیانیه ای اعلام کردند که BF نامه ای را برای خرید SALT امضا کرده است. این معامله به امضای قراردادهای قطعی و تأیید نظارتی بستگی دارد.

SALT گفت که این معامله مجموعه محصولات خود را تقویت می کند. وام دهنده مستقر در دنور خاطرنشان کرد که شرایط وام مشتریان، امنیت سرمایه گذاری ها و خدمات بدون تغییر باقی می ماند زیرا به دنبال درهم سازی شرایط با BF است.

Blockworks سعی کرد با هر دو شرکت تماس بگیرد تا شرایط معامله را بیشتر درک کند اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

SALT در اکتبر ۲۰۱۷ راه اندازی شد . شیدایی اوج ICO، در حالی که بیت کوین برای اولین بار در راه رسیدن به ۲۰۰۰۰ دلار بود.

بررسی این پروژه کریپتویی

این استارت آپ در سپتامبر ۲۰۲۰ با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برخورد کرد، زمانی که متهم به راه اندازی یک ICO ثبت نشده از ژوئن ۲۰۱۷ شد که تا دسامبر همان سال ۴۷ میلیون دلار جمع آوری کرده بود.

این شرکت این اتهامات را تسویه کرد و موافقت کرد که ۲۵۰۰۰۰ دلار جریمه مدنی بپردازد و پول را به سرمایه گذارانی که روند ادعاها را آغاز کرده اند بازگرداند. SALT از آن زمان به یک نهاد ثبت شده در SEC تبدیل شده است، به این معنی که اکنون باید صورت های مالی منظم را ارائه کند.

توکن بومی SALT با همین نام از زمانی که خبر خرید احتمالی برای اولین بار در روز جمعه منتشر شد، دو برابر شد و با قیمت ۰.۰۷۷ دلار معامله شد – ۷۵ درصد کاهش نسبت به سال گذشته و بیش از ۹۹ درصد کمتر از رکورد ۱۷.۲۲ دلاری که در دسامبر ۲۰۱۷ ثبت شد.

در مورد BF، آن را در سال ۲۰۱۱ توسط بانکدار سرمایه گذاری سابق که پشتیبان بیت کوین سایمون دیکسون بود، تأسیس کرد. این به سرمایه گذاران واجد شرایط کمک می کند تا پول را به شرکت ها، صندوق ها و سایر محصولات متمرکز بر آینده امور مالی بریزند.

BF یکی از سرمایه‌گذاران پیشرو در وام‌دهنده رمزارز سلسیوس بود که در ماه جولای، تقریباً یک ماه پس از توقف برداشت‌های سرمایه، اعلام ورشکستگی کرد. گزارش شده است که بیش از ۱۰۰۰ کاربر BF در معرض سقوط سلسیوس قرار گرفتند که خود دیکسون یکی از سپرده گذاران برتر این پلتفرم است.

شرکت ثبت شده در جزیره کیمن ادعا می کند که سرمایه گذاری هایی به ارزش بیش از ۱.۷ میلیارد دلار را در طول سال ها تسهیل کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx