مرج اتریوم باعث افزایش معاملات ارزهای دیجیتال شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

افزایش حجم مبادلات ارزهای دیجیتال با مرج اتریوم بر اساس داده‌های آنچین، حتی در شرایطی که قیمت ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته کاهش یافته است، صرافی‌های ارز دیجیتال به لطف مرج اتریوم از افزایش فعالیت‌های معاملاتی سود می‌برند. طبق داده‌های ارائه شده توسط  کریپتو کامپیر، میانگین متحرک هفت روزه برای حجم معاملات ارزهای دیجیتال از […]

مرج اتریوم

افزایش حجم مبادلات ارزهای دیجیتال با مرج اتریوم

بر اساس داده‌های آنچین، حتی در شرایطی که قیمت ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته کاهش یافته است، صرافی‌های ارز دیجیتال به لطف مرج اتریوم از افزایش فعالیت‌های معاملاتی سود می‌برند. طبق داده‌های ارائه شده توسط  کریپتو کامپیر، میانگین متحرک هفت روزه برای حجم معاملات ارزهای دیجیتال از 18.1 میلیارد دلار در 6 سپتامبر به 28.6 میلیارد دلار در 16 سپتامبر افزایش یافته است.

این افزایش حجم معاملات در بحبوحه انتقال اتریوم از مکانیزم اثبات کار به اثبات سهام رخ داد. این به روزرسانی که با نام مرج اتریوم شناخته می‌شود طی هفته گذشته انجام شد. داده‌های کوینگکو نشان می‌دهد که درصرافی FTX، معامله‌گران اتریوم بیشترین افزایش حجم را به خود اختصاص داده‌اند بطوریکه نزدیک به 43 درصد از حجم کل مبادلات در 24 ساعت گذشته را شامل می‌شود.

به همین ترتیب، حجم معاملات اتریوم در صرافی کوین بیس با 34 درصد افزایش، بیشترین رشد را در بین ارزهای دیجیتال دیگر داشت. اما در مورد قیمت اتریوم، با یک افزایش کوچک 2.6 درصدی اتریوم به 1468 دلار رسید. این در حالی است که این ارز دیجیتال نسبت به ماه گذشته 2 درصد کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx