۸۴۹۶ اتریوم دیگر از گردش خارج شد !

اتریوم
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 281 نفر

۸۴۹۶ اتریوم به ارزش ۱۷ میلیون دلار معادل ۸۸۰ میلیارد تومان از گردش خارج شد

روز سه‌شنبه، مجموع ۸۴۹۶ اتریوم به ارزش ۱۷ میلیون دلار، بر اساس ارزش فعلی اتریوم در زمان انتشار (۲,۰۳۶.۷۱ دلار)، از تراکنش‌های اتریوم سوزانده شد.

سوزاندن زمانی است که یک سکه یا توکن به یک کیف پول غیرقابل استفاده فرستاده می‌شود تا آن را از گردش خارج کند. سوزانده شدن‌ها شامل کارمزد پایه اتریوم بوده که متغیر است. این کارمزد به طور دائم از گردش خارج می‌شود و عرضه اتریوم را برای همیشه کاهش می‌دهد؛ این سوزاندن بزرگترین سوزاندن اتر در یک روز از زمان راه‌اندازی EIP-1159 در آگوست ۲۰۲۱ بوده است. EIP-1159 یک پیشنهاد بهبود اتریوم است که مدل کارمزد را به طور اساسی تغییر داد. اکنون هر تراکنش شامل یک کارمزد پایه متغیر است که بر اساس تقاضای فعلی برای فضای بلوک تنظیم می‌شود. این کارمزد پایه سوزانده می‌شود یا به طور دائم از گردش خارج می‌شود و عرضه اتر را کاهش می‌دهد.

اخیراً، عرضه اتریوم در حال کاهش بوده است.هنگامی که این اتفاق بیفتد، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که نرخ سوزاندن اتر از انتشار توکن بیشتر خواهد بود، که باعث می‌شود ETH به یک ارز ضد تورمی تبدیل شود؛ با توجه به روند اخیر، این احتمال وجود دارد که سوزاندن اتریوم به یک رویداد معمول تبدیل شود. این امر می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت اتریوم داشته باشد و آن را به یک سرمایه‌گذاری جذاب‌تر برای سرمایه‌گذاران تبدیل کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx