ژائو اجازه خروج از ایالات متحده را ندارد

مدیرعامل صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

بنیانگذار بایننس باید تا صدور حکم در ایالات متحده بماند

بنیانگذار صرافی ارزدیجیتال بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، باید فعلاً در ایالات متحده بماند؛او هفته گذشته به نقض قانون بانکداری ایالات متحده اعتراف کرد و از سمت مدیرعاملی بایننس استعفا داد؛ وزارت دادگستری ایالات متحده می‌گوید که ژائو ممکن است فرار کند، زیرا هنوز دارایی زیادی دارد و هیچ پیمان استرداد بین ایالات متحده و امارات متحده عربی وجود ندارد؛ ژائو و وکلایش می‌گویند که او قصد فرار ندارد و همسر و فرزندانش نمی‌توانند.

برای چند ماه فقط برای صدور حکم به ایالات متحده نقل مکان کنند؛ CZ با اتهامات مربوط به عدم اجرای اقدامات لازم برای شناسایی و جلوگیری از پولشویی از طریق بایننس متهم شده است. او همچنین متهم شده است که بایننس را به گونه‌ای اداره کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران و کره شمالی را دور بزنند؛ ژائو با حکمی از ۱ سال تا ۱۰ سال زندان مواجه است؛ این خبر نشان می‌دهد که وزارت دادگستری ایالات متحده به شدت در حال تعقیب شرکت‌های ارز دیجیتال است که قوانین مالی را نقض می‌کنند.

  • این خبر می‌تواند تأثیر منفی بر صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد. سرمایه‌گذاران ممکن است نگران شوند که شرکت‌های ارز دیجیتال دیگر نیز تحت تعقیب قرار گیرند.
  • این خبر همچنین می‌تواند باعث شود که صرافی‌های ارز دیجیتال قوانین مالی را جدی‌تر بگیرند. آنها ممکن است اقدامات بیشتری برای جلوگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم انجام دهند.
  • این خبر همچنین می‌تواند باعث شود که دولت‌های سایر کشورها نیز در مورد مقررات ارزهای دیجیتال جدی‌تر شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx