اتریوم تاریخ شروع بلاتریکس را نهایی کرد

ادغام اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

طبق پست وبلاگی که در روز پنجشنبه توسط بنیاد اتریوم منتشر شد، ارتقای “Bellatrix” قبل از ادغام و در ۶ سپتامبر انجام می شود. به دنبال آن ادغام شبکه اصلی اتریوم بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر فعال خواهد شد. «ادغام» قصد دارد بلاک چین اتریوم را از مکانیسم اثبات کار (PoW) فعلی خود به مدل اثبات سهام (PoS) تغییر دهد. راهی سریع‌تر، کارآمدتر و ایمن‌تر برای مقیاس‌بندی پروژه‌ها. اتریوم کار هایی برای تبدیل شبکه آزمایشی به اثبات سهام انجام داده است و در نهایت شبکه اصلی را به اثبات سهام منتقل خواهد کرد.

این وبلاگ گفت که ادغام شبکه اصلی اتریوم در دو مرحله انجام می شود، ارتقای «بلاتریکس» و «پاریس». ارتقاء بلاتریکس لایه اجماع اتریوم – زنجیره بیکِن که مکانیسم PoS را به اتریوم معرفی می‌کند- را به حالت آماده برای ادغام در می‌آورد. ارتقاء بلاتریکس در دوره ۱۴۴۸۹۶ رخ می دهد، که به معنای زمان واقعی ۱۱:۳۴:۴۷ UTC در ۶ سپتامبر است. Epoch واحد زمانی است که در اتریوم استفاده می شود. ارتقای پاریس پس از ارتقا بلاتریکس انجام می شود که شبکه اتریوم را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر می دهد.

ارتقاء پاریس زمانی آغاز می شود که “سختی کل ترمینال” (TTD) به ۵۸,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ برسد. TTD یک حد آستانه سختی بلوک نهایی است که در اتریوم قبل از ادغام استخراج شده است. بعد از اینکه TTD به دست آمد یا از آن فراتر رفت، بلوک بعدی توسط PoS تولید می شود.
این حد از TTD بین ۱۰-۲۰ سپتامبر انتظار می رود. اولین بلوک شبکه اصلی تولید شده تحت مکانیسم PoS تقریباً ۱۳ دقیقه پس از ارتقاء پاریس رخ می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx