کوین بیس آماده برای لیست کردن توکن های POW اتریوم

کوین بیس آماده لیست کردن توکن های POW اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

کوین بیس غول صرافی رمزارز، آماده است تا توکن های مرتبط با فورک اثبات کار اتریوم (PoW) را پس از ادغام فهرست کند. فورک برنامه‌ریزی‌شده، معروف به ETHPoW می باشد. هدف آن جدا شدن از شبکه اصلی اتریوم و ادامه عملیات استخراج پس از انتقال اتریوم به سیستم اثبات سهام (PoS) است.

انجام این فورک منجر به ایجاد دو بلاک چین می‌شود که هر کدام نسخه‌های خاص خود از پروتکل‌ها و توکن‌هایی را دارند که روی زنجیره اجرا می‌شود. انتقال اتریوم به سیستم اثبات سهام وعده کاهش ۹۹ درصدی مصرف انرژی و انتشار کربن در بلاک چین را می دهد. اما ماینرها برای ادامه استخراج سکه های سودآور یک فورک اثبات کار می خواهند. کوین بیس جدیدا اعلام کرد:

در کوین بیس، هدف ما فهرست کردن دارایی های قانونی و ایمن است. به طوری که برای همه دارایی‌های جدیدی که در کریپتو ایجاد می‌شوند، زمینه بازی مساوی ایجاد کنیم و در عین حال به محافظت از مشتریان خود ادامه دهیم. اگر پس از ادغام، فورک اثبات کار ایجاد شود، این دارایی با دقتی مشابه هر دارایی دیگری که در صرافی ما فهرست شده است بررسی می‌شود.

در حالی که کوین‌بیس قول داده است که دارایی‌های فورک اتریوم اثبات کار را بررسی کند، از قبل برای فورک اثبات سهام نیز برنامه‌ریزی می‌کند. این صرافی در ۲۴ آگوست، استخر و توکن استیکینگ خود را برای تنوع بخشیدن به بازار استیکینگ اتریوم راه اندازی کرد. صرافی‌های کریپتو پولونیکس، MEXC و ییت مکس نیز قول داده‌اند که توکن‌های فورک شده را فهرست کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx