ثبت سقف تاریخی در فعالیت آدرس های اتریوم

ثبت سقف تاریخی در ادرس هاس اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

شبکه اتریوم در اوایل هفته افزایشی در آدرس‌های فعال ثبت کرد

این افزایش، تحلیل گران زنجیره ای را گیج کرده است و نظرات در مورد مثبت یا منفی بودن آن متفاوت است. روز سه شنبه، اتریوم رکوردهای قبلی را در فعالیت آدرس دهی خود شکست، زیرا ۱.۰۶ میلیون آدرس تراکنش را در شبکه انجام دادند. رقم قبلی تنها در ۷۱۸۰۰۰ آدرس فعال در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۸ بود.

Santiment، یک شرکت پیشرو در تحلیل بلاک چین، در حال بررسی “علت افزایش +۴۸٪ نسبت به رکورد قبلی است.” در انتظار نتایج تحقیقات Santiment، چندین متخصص در این فضا تلاش کرده اند تا فعالیت کندوی عسل را منطقی کنند.

کانر گروگان، رئیس استراتژی کوین‌بیس، این ادعاها را رد کرد که این افزایش ارتباطی با افزایش سطح پذیرش دارد. در عوض، او معتقد است که “آدرس های ارسال و دریافت به ازای هر واحد گاز در بالاترین حد بود.”

او در توییتر نوشت ;دلیل اینکه چرا آدرس‌های فعال را ثبت می‌کنید این است که بازار کارهای روزمره را برای انجام (ارسال/دریافت، مانند بایننس انجام یک جابجایی تعمیر و نگهداری) در بالاترین سطح در مقایسه با آنچه که اکثر ما به عنوان فعالیت‌های «مولد» مانند DeFi/NFT طبقه‌بندی می‌کنیم، ارزیابی می‌کند. که گاز فشرده تر هستند)»

دیگران این نظریه را مطرح کردند که جهش در فعالیت آدرس ناشی از وحشت یا هیجان کمیته بازار باز فدرال (FOMC) توسط فدرال رزرو است. بخش دیگری از پاسخ‌دهندگان این نظریه را مطرح کردند که افزایش آدرس‌های فعال ناشی از افرادی است که کیف‌پول‌های جدیدی برای شرکت در «۳ ضرابخانه رایگان در هر کیف پول» ایجاد کرده‌اند. با این حال، دیگران ادعاهای خود را عجیب و غریب توصیف کردند.

این فعالیت دیوانه کننده منجر به افزایش بیش از ۱۵ درصدی قیمت ETH در کمتر از ۲۴ ساعت شد زیرا به بالاترین سطح ۷ روزه ۱۷۴۵ دلار رسید. حجم معاملات نیز عقب نمانده است، زیرا آنها نیز ۲۶ درصد افزایش یافتند.

اتریوم از فعالیت های پرحاشیه غوغا می کند

صرف نظر از دیدگاه، علاقه مندان و منتقدان می توانند به یک نقطه مشترک برسند: اکوسیستم اتریوم با تعداد زیادی فعالیت موج می زند. قبل از ادغام مورد انتظار، تیم بیکو، توسعه‌دهنده اصلی اتریوم، اعلام کرد که شبکه‌های آزمایشی Goerli و Prater بین ۶ تا ۱۲ آگوست ادغام خواهند شد.

بر اساس داده‌های Staking Rewards، اتریوم  با بیش از ۲۲.۶۴ میلیارد دلار ، بیشترین رمز ارز استیک شده و پرمخاطب‌ترین دارایی رمزنگاری شده در جهان است. SOL و AVAX با ارزش سهام ۱۶.۵۲ میلیارد دلار و ۵.۷۶ میلیارد دلار به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

 

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx