همکاری فدرال رزرو با بانک های کریپتویی

بانک های کریپتویی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

دسترسی به بانکداری سنتی توسط بانک های کریپتویی

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، فدرال رزرو ایالات متحده (Fed) ممکن است به بانک های کریپتویی و سایر نهادها دسترسی به حساب های فدرال رزرو و خدمات پرداخت را ارائه دهد. به دنبال دو پیشنهاد از هیئت فدرال رزرو در می ۲۰۲۱ و مارس ۲۰۲۲، این موسسه در حال نهایی کردن دستورالعمل های نهایی برای این کار است.

هدف این مجموعه قوانین، فراهم کردن دسترسی «بانک‌های ذخیره» به ابزارهای فوق‌الذکر از طریق ایجاد «مجموعه‌ای از عوامل شفاف، مبتنی بر ریسک و سازگار» است. لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو، در مورد این دستورالعمل ها گفت:

دستورالعمل‌های جدید فرآیندی منسجم و شفاف برای ارزیابی درخواست‌ها برای حساب‌های فدرال رزرو و دسترسی به خدمات پرداخت به منظور حمایت از یک سیستم پرداخت ایمن، فراگیر و نوآورانه است.

همانطور که ذکر شد، این دستورالعمل‌ها دسترسی به سیستم های مالی سنتی را از طریق حساب‌های فدرال رزرو و روش‌های پرداخت مانند پول نقد، چک، حواله و غیره به بانک‌های کریپتویی و سایر نهادهای «جدید» تسهیل می‌کند.

این موسسه مالی اذعان کرد که شرکت‌هایی که «انواع جدیدی از محصولات مالی» مانند ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کنند; در سال‌های اخیر گسترش یافته‌اند. بانک های کریپتویی درخواست دسترسی به حساب های فدرال رزرو را کرده اند; اما هیچ راه کارآمدی برای بررسی درخواست های آنها وجود ندارد.

بر اساس این بیانیه، موسسات مالی چارچوبی خواهند داشت تا خدمات خود را به بانک‌های کریپتویی و نهادهای جدید ارائه کنند; و درخواست آنها را بسته به «انواع مختلف» ریسک ارزیابی کنند. موسسات دارای بیمه سپرده فدرال دسترسی آسان تری به این ابزارها خواهند داشت.

یک معامله برد برد؟

مؤسساتی که تحت یک چارچوب نظارتی در حال توسعه هستند; درگیر فعالیت‌های جدیدی می‌شوند و باید فرآیند دقیق‌تری را طی کنند. فدرال رزرو در ارائه شفافیت بیشتر در مورد مؤسساتی که به عنوان اولی یا دومی طبقه بندی می شوند خودداری کرد; اما بانک های کریپتویی مطمئناً باید استانداردهای دقیق تری را رعایت کنند.

میشل بومن، رئیس فدرال رزرو ادعا کرد; که این دستورالعمل ها به اشخاصی که درخواست دسترسی به خدمات موسسه مالی را دارند، ارائه می شود. بنابراین، بانک‌های کریپتویی و نهادهای جدید; می‌توانند فرآیند دسترسی به سیستم بانک مرکزی ایالات متحده را در سطح نهادی بهتر درک کنند.

با این حال، بومن تأکید کرد که دستورالعمل ها باید قبل از اجرای آنها به عنوان قوانین; یک فرآیند بازنگری را طی کنند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx