کاهش اعتماد به ارز های دیجیتال بعد از هک FTX

ارز های دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

انتقاد شدید به بازار ارز های دیجیتال

رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس می‌گوید که پس از فروپاشی پلتفرم صرافی برجسته FTX، می‌توان کل مفهوم دارایی‌های دیجیتال را کنار گذاشت.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو، می‌گوید فساد در کریپتو وجود دارد که با سقوط FTX پایان نمی‌یابد، زیرا کل صنعت “بیهوده” است و هیچ مورد استفاده واقعی ندارد.

«این [یک] مورد یک شرکت کلاهبردار در یک صنعت جدی نیست. کل مفهوم رمزارز مزخرف است. برای پرداخت مفید نیست بدون پوشش تورمی و کمیاب نیست. بدون مرجع مالیاتی فقط ابزار حدس و گمان و تئوری احمقان بزرگتر است.»

این اولین باری نیست که او با رمزارزها مخالفت می کند. سال گذشته، رئیس فدرال رزرو گفت که بیت کوین (BTC) و اساساً تمام دارایی های رمزنگاری شده، ماهیت کلاهبرداری دارند.

در آن زمان، او گفت این واقعیت که هر کسی می تواند یک ارز مجازی بدون عواقب قانونی ایجاد کند، اساساً آنها را بی فایده می کند.

پنج یا شش سال پیش در مورد بیت کوین و کریپتو خوشبین تر بودم. تا کنون چیزی که من دیده ام ۹۹٪، ۹۵٪ – اجازه دهید خیرخواه باشم – ۹۵٪ تقلب، هیاهو، سر و صدا، و سردرگمی است.

میدونید چرا دلار اینقدر ارزش دارد؟ زیرا دولت آمریکا انحصار تولید دلار را در اختیار دارد. اگر به زیرزمین خود بروید و می خواهید شروع به تولید ارز خود کنید، سرویس مخفی در خانه شما را می زند و شما را به دستبند می اندازد. هیچ مانعی وجود ندارد که شما بیت کوین خود را بسازید یا من بیت کوین خود را بسازیم…

برخی از آنها طرح‌های پانزی کلاهبرداری کامل هستند،  که فقط آن‌ها را پامپ می‌کنند، مردم را فریب می‌دهند تا پول سرمایه‌گذاری کنند و سپس بنیانگذاران آنها را از بین میبرند.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx