بازار کریپتو به رنگ قرمز درآمد | مروری بر وضعیت رمزارزها

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 597 نفر

برای سومین بار در چهار روز گذشته، بیت کوین به بالای ۲۳۰۰۰ دلار صعود کرد و پس از آن که کاربران بازار کریپتو به بهبود شرایط اقتصاد کلان امیدوار بودند، دوباره سقوط کرد. تا کنون در این هفته، هیچ رویدادی روایت‌های اخیر در مورد کاهش تورم، کاهش ملایم رشد اقتصادی و اقدامات بانک مرکزی ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره را با سرعتی معتدل تر از سال ۲۰۲۲، جبران نکرده است.

بیت کوین اخیراً در حدود ۲۲۶۰۰ دلار معامله شد که ۲ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته داشته است، اگرچه بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار هنوز بیش از ۳۰ درصد در سال جاری رشد داشته است. اتریوم عملکرد ضعیف‌تری داشت و برای اولین بار در یک هفته به زیر ۱۵۵۰ دلار سقوط کرد. دومین کریپتو بزرگ از نظر ارزش بازار از روز دوشنبه، ۵.۷ درصد کاهش را ثبت کرد. سایر رمزارزهای اصلی نیز کاهش یافتند و به رنگ قرمز درآمدند، به طوری که میم کوین های محبوب دوج کوین و شیبا اینو به ترتیب بیش از ۷ و ۸ درصد و کاردانو نیز حدود ۸ درصد کاهش یافتند.  شاخص‌های سهام نیز در روز سه‌شنبه با کاهش چند درصدی نزدک و S&P 500 روبه رو شدند.

اخبار کریپتو نیز فراز و نشیب های خود را داشت، به طوری که تحلیلگران جی پی مورگان به افزایش معاملات صرافی رمزارز کوین بیس در سال جاری اشاره کردند، درحالی رقبا با کاهش حجم معاملات روبه رو بودند. طبق داده های کوین مارکت کپ بیشترین ریزش‌های ۲۴ساعت اخیر در بازار کریپتو مربوط به رمزارزهای فلو (FLOW)، آپتیمیزم (OP) و لیدو (LDO) بود که به ترتیب شاهد کاهش ۱۳.۶ ، ۱۱.۸ و ۱۰.۷ درصدی بودند.

بازار کریپتو

بیشترین ریزش‌ها در ۲۴ساعت اخیر

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx