G20 این هفته چارچوب مقررات کریپتو را بررسی می کند

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 392 نفر

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) روز دوشنبه چارچوبی را برای افزایش شفافیت بین‌المللی در کریپتو به G20 ارائه کرد

۲۰ کشور عضو گروه ۲۰ شامل چین، هند، کره جنوبی، برزیل، ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا را تشکیل می دهند. در آوریل ۲۰۲۱، G20 به OECD دستور داد شد تا روشی برای خودکار کردن گزارش مالیات ارزهای دیجیتال بین کشورها ایجاد کند. وزرای دارایی G20 و روسای بانک مرکزی در نشست بعدی خود که چهارشنبه و پنجشنبه در واشنگتن برگزار می شود، چارچوب ۱۰۰ صفحه ای گزارشگری دارایی های رمزنگاری شده (CARF) را  همراه با اصلاحات پیشنهادی برای استاندارد گزارشگری مشترک (CRS) این گروه بررسی خواهند کرد.

OECD اولین بار در ماه اوت CARF را تصویب کرد، گزارشی که این گروه آن را “ابتکار شفافیت” برای ارزهای دیجیتال می نامد. در میان چیزهای دیگر، «دارایی‌های رمزنگاری» و NFTها را تعریف می‌کند، که طرحی برای گزارش‌دهی خودکار مالیات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد و شامل مقرراتی برای تجارت مشتقات ارزهای دیجیتال است.

بر اساس بیانیه ای، OECD اعلام کرد که ارزهای دیجیتال در حال حاضر تحت پوشش CRS نیستند که برای جلوگیری از فرار مالیاتی بین المللی طراحی شده است. OECD استدلال می کند که چون رمزارزها تحت استاندارد فعلی پوشش داده نمی شوند، “احتمال استفاده از آنها برای فرار مالیاتی و در عین حال تضعیف پیشرفت در شفافیت مالیاتی از طریق پذیرش CRS” وجود دارد.اصلاحات پیشنهادی OECD برای CRS همچنین شامل افزودن و تعریف ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است.

کاخ سفید “چارچوب جامع” را برای مقررات و توسعه رمزارز منتشر می کند

کاخ سفید امروز «اولین چارچوب جامعی برای توسعه مسئولانه دارایی‌های دیجیتال» منتشر کرده است که نتایج و توصیه‌های آژانس‌های مختلف فدرال را تشریح می‌کند.در مجموع، چارچوب پیشنهادی و استانداردهای اصلاح‌شده ممکن است به معنای آغاز پایان غرب وحشی ارزهای دیجیتال و مجموعه‌ای متنوع از مقررات بین‌المللی باشد.

رهبران جهان تشخیص می دهند که کریپتو یک صنعت تریلیون دلاری است و برخی از معامله گران غیرقانونی ممکن است از ماهیت بدون مجوز و گاهی اوقات نام مستعار کریپتو برای فرار از تحریم ها، مالیات ها یا انجام سایر فعالیت های غیرقانونی سوء استفاده کنند.

این اقدامات و اقدامات بعدی از سوی OECD و G20 ممکن است زندگی را برای فراری هایی مانند دو کوان که اکنون در لیست قرمز اینترپل قرار دارد یا مایکل سیلر، که اکنون توسط دادستان کل ایالات متحده به دلیل ادعای مالیات مورد شکایت قرار گرفته، سخت‌تر کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx