صرافی کوین بیس مجوز جدیدی از سنگاپور گرفت

صرافی رمزارز کوین بیس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

به گفته مدیر عامل کوین بیس سنگاپور، این کشور یک بازار نهادی کلیدی برای صرافی ها است. وی توضیح داد که این کشور با گروه های صنعتی محلی برای بهبود مقررات نیز همکاری می کند. بازوی صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس مستقر در سنگاپور، «تأیید اصولی» را برای ارائه خدمات کریپتو در سنگاپور از بانک مرکزی و اداره پولی سنگاپور (MAS) دریافت کرده است.

حسن احمد، مدیر عامل کوین بیس سنگاپور و مدیر منطقه ای صرافی ها در آسیای جنوب شرقی، در صحبت با کوین تلگراف، گفت که سنگاپور یک بازار نهادی کلیدی برای این صرافی در آسیا است، زیرا کسب و کارها در آنجا همچنان به کریپتو علاقه نشان می دهند و در معرض استفاده از آن قرار می گیرند. احمد گفت که این شهر-دولت همچنین به عنوان مرکز فناوری کوین بیس آسیا-اقیانوسیه، با تیمی از مهندسین که مسئول تلاش‌های توسعه بین‌المللی و بومی‌سازی پلتفرم آن هستند، عمل می‌کند.

کوین بیس قبلاً خدماتی از جمله پلتفرم سازمانی خود را تحت معافیت اعطا شده توسط MAS ارائه می کرد، اما احمد گفت که به دنبال مشارکت با پلتفرم های محلی و گسترش قابلیت های فیات با تأیید جدید خود برای ارائه خدمات پرداخت رمزارزی است. این صرافی می‌گوید در حال انجام کار مداوم با گروه‌های محلی وب۳ مانند انجمن شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های ارزهای دیجیتال سنگاپور (ACCESS) و انجمن فین‌تک سنگاپور (SFA) است.

احمد می‌گوید که با صنعت محلی سنگاپور همکاری می‌کند تا قوانین منصفانه را از سوی تنظیم‌کننده‌ها تضمین کند و اطلاعاتی را در اختیار یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر جوانان، Advisory.sg قرار دهد. وی گفت:

ما با انجمن‌های صنعتی همکاری می‌کنیم تا گفت‌وگو با سیاست‌گذاران را ارتقا دهیم و مقررات متوازن و رویکرد عمل‌گرایانه به چارچوب نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال را تضمین کنیم.

او ادامه می دهد:

از نظر اشتغال، کریپتو به عنوان یک صنعت هیجان‌انگیز است اما اغلب گیج‌کننده است، بنابراین ما در حال کار با سازمان‌های غیرانتفاعی اکتشاف شغلی مانند Advisory.sg هستیم تا به اعضای آن‌ها راهنمایی ارائه دهیم.

کوین بیس علاقه مند به گسترش در منطقه آسیا-اقیانوسیه، با یک نهاد محلی در ژاپن از آگوست ۲۰۲۱ و گسترش خدمات متمرکز خرده فروشی خود در استرالیا در ۵ اکتبر بوده است. احمد درباره برنامه های کوین بیس برای ارائه خدمات در سراسر آسیای جنوب شرقی گفت:

ما آسیای جنوب شرقی را به عنوان یک منطقه ارز دیجیتال با تقاضای زیادی برای نگهداری و استفاده از کریپتو در بازارهایی مانند فیلیپین و اندونزی و همچنین بستری برای نوآوری برای روندهایی مانند بازی های وب ۳ مانند ویتنام می بینیم.

نانا موروگزان، معاون توسعه تجارت و بین‌الملل کوین‌بیس، قبلاً به کوین‌تلگراف گفته بود که صرافی هنگام برنامه‌ریزی برای گسترش بیشتر در آسیا، «بیشتر به سمت بازارهایی که وضوح [قانونی] دارند» تمرکز خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx