کاربران ارزهای دیجیتال به 320 میلیون نفر رسید

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

320 میلیونی شدن کاربران ارزهای دیجیتال یک مطالعه جدید از یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال نشان می دهد که صدها میلیون نفر در سراسر جهان از رمزارزها استفاده می کنند. شرکت TripleA  مستقر در سنگاپور می گوید که این شرکت داده ها را از بیش از ده ها گزارش و نظرسنجی جمع آوری کرده است […]

پذیرش بیت کوین

320 میلیونی شدن کاربران ارزهای دیجیتال

یک مطالعه جدید از یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال نشان می دهد که صدها میلیون نفر در سراسر جهان از رمزارزها استفاده می کنند.

شرکت TripleA  مستقر در سنگاپور می گوید که این شرکت داده ها را از بیش از ده ها گزارش و نظرسنجی جمع آوری کرده است تا گسترده ترین و دقیق ترین مجموعه آمار را برای مطالعه خود به دست آورد.

طبق تحقیقات این شرکت، نرخ مالکیت ارزهای دیجیتال در جهان تا سال جاری به طور متوسط ​​4.2 درصد بوده است که به بیش از 320 میلیون کاربر کریپتو در سراسر جهان تبدیل شده است.

ایالات متحده با 46 میلیون کاربر، هند و پاکستان با 27 میلیون و 26 میلیون کاربر در رتبه های بعدی قرار دارند.

بر اساس قاره، این مطالعه نشان می دهد که آسیا با 130 میلیون کاربر ارزهای دیجیتال از بقیه قاره ها جلوتر است. قاره آفریقا با 53 میلیون کاربر کریپتو در جایگاه دوم قرار دارد و پس از آن با 51 میلیون کاربر آمریکای شمالی در رده دوم قرار دارد.

مسیر پر پیچ و خم رمزارزها

بر اساس این مطالعه، به نظر می رسد رشد کاربران ازرهای دیجیتال از سال 2014، مسیر پذیرش اینترنت در دهه 1990 را دنبال می کند.

در مورد بیت کوین، این مطالعه نشان می دهد که ارزش این ارز دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار، از سال 2012 تا 2021، 540000 درصد افزایش یافته است.

بیت کوین در سال 2021 به نرخ رشد سالانه 60 درصدی رسید و پیش‌بینی می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال با نرخ رشد مرکب سالانه 56.4 درصد از سال 2019 تا 2025 رشد کند.

با نگاهی به تاثیر رمزارزها در صنایع مختلف، این مطالعه نشان می‌دهد که 85 درصد از کسب‌وکارهای مستقر در ایالات متحده می‌گویند فعال کردن پرداخت ارزهای دیجیتال اولویت بالایی دارد.

علاوه بر این، کسب‌وکارهایی که پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند، به طور متوسط شاهد افزایش ۳۲۷ درصدی بازده سرمایه‌گذاری و همچنین افزایش ۴۰ درصدی مشتریان جدید بودند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx