کاربران ارزهای دیجیتال به ۳۲۰ میلیون نفر رسید

پذیرش بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

۳۲۰ میلیونی شدن کاربران ارزهای دیجیتال

یک مطالعه جدید از یک شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال نشان می دهد که صدها میلیون نفر در سراسر جهان از رمزارزها استفاده می کنند.

شرکت TripleA  مستقر در سنگاپور می گوید که این شرکت داده ها را از بیش از ده ها گزارش و نظرسنجی جمع آوری کرده است تا گسترده ترین و دقیق ترین مجموعه آمار را برای مطالعه خود به دست آورد.

طبق تحقیقات این شرکت، نرخ مالکیت ارزهای دیجیتال در جهان تا سال جاری به طور متوسط ​​۴.۲ درصد بوده است که به بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر کریپتو در سراسر جهان تبدیل شده است.

ایالات متحده با ۴۶ میلیون کاربر، هند و پاکستان با ۲۷ میلیون و ۲۶ میلیون کاربر در رتبه های بعدی قرار دارند.

بر اساس قاره، این مطالعه نشان می دهد که آسیا با ۱۳۰ میلیون کاربر ارزهای دیجیتال از بقیه قاره ها جلوتر است. قاره آفریقا با ۵۳ میلیون کاربر کریپتو در جایگاه دوم قرار دارد و پس از آن با ۵۱ میلیون کاربر آمریکای شمالی در رده دوم قرار دارد.

مسیر پر پیچ و خم رمزارزها

بر اساس این مطالعه، به نظر می رسد رشد کاربران ازرهای دیجیتال از سال ۲۰۱۴، مسیر پذیرش اینترنت در دهه ۱۹۹۰ را دنبال می کند.

در مورد بیت کوین، این مطالعه نشان می دهد که ارزش این ارز دیجیتال پیشرو بر اساس ارزش بازار، از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱، ۵۴۰۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به نرخ رشد سالانه ۶۰ درصدی رسید و پیش‌بینی می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال با نرخ رشد مرکب سالانه ۵۶.۴ درصد از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ رشد کند.

با نگاهی به تاثیر رمزارزها در صنایع مختلف، این مطالعه نشان می‌دهد که ۸۵ درصد از کسب‌وکارهای مستقر در ایالات متحده می‌گویند فعال کردن پرداخت ارزهای دیجیتال اولویت بالایی دارد.

علاوه بر این، کسب‌وکارهایی که پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند، به طور متوسط شاهد افزایش ۳۲۷ درصدی بازده سرمایه‌گذاری و همچنین افزایش ۴۰ درصدی مشتریان جدید بودند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx