هک پلتفرم ارز دیجیتال المپیوس دائو

ارز دیجیتال المپی.س دائو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

هک پلتفرم ارز دیجیتال المپیوس دائو

المپیوس دائو جدیدترین هدف یک حمله سایبری ارز دیجیتال است. یک هکر ۳۰۰۰۰ توکن OHM به ارزش حدود ۳۰۰،۰۰۰ دلار را در اوایل صبح از این پلتفرم سرقت کرد. اما هکر وجوه را ساعاتی بعد به دائو پس دادند. اعضای انجمن ابتدا در اوایل صبح جمعه در دیسکورد از این سوء استفاده مطلع شدند. در این پست آمده است: «امروز صبح، سوء استفاده‌ای رخ داد که از طریق آن مهاجم توانست تقریباً ۳۰ هزار OHM (300 هزار دلار) را از قرارداد اوراق قرضه OHM در پروتکل باند برداشت کند. “این اشکال توسط سه حسابرس، و نه توسط بررسی کد داخلی ما، و نه از طریق جایزه اشکال Immunefi ما گزارش نشده است.”

المپیوس گفت که عرضه تدریجی مقدار محدودی از سرمایه را در معرض خطر قرار داده و مبلغ سرقت شده کسری از پاداش بالقوه ۳.۳ میلیون دلاری است که مهاجم می توانست در وب سایت شکار اشکال Immunefi برای گزارش سوء استفاده مطالبه کند. المپیوس افزود: ما بازارهای آسیب دیده را بسته ایم و همه صندوق های دیگر امن هستند. در این اعلامیه، تیم دائو گفت که در حال بررسی بهترین راه برای جبران کامل تمام اوراق قرضه آسیب دیده است.با این حال، تنها چند ساعت بعد، المپیوس دائو جامعه را با خبرهای بهتر به روز کرد: همه توکن ها توسط هکر بازگردانده شده بودند. در به روز رسانی آمده است:

وجوه به کیف پول دائو بازگردانده شده است. ما در مورد پرداخت اوراق قرضه OHM به شما اطلاع خواهیم داد و در ساعات آینده برای آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

المپیوس دائو که در می ۲۰۲۱ راه اندازی شد، یک پروتکل غیرمتمرکز ارز دیجیتال مبتنی بر توکن OHM است. توکن‌های OHM توسط سبدی از دارایی‌ها مانند دای و FRAX پشتیبانی می‌شوند که در خزانه المپیوس نگهداری می‌شوند. از ژانویه ۲۰۲۲، المپیوس حداکثر پاداش بالقوه ۳.۳ میلیون دلاری را با تمرکز بر قراردادها و برنامه های هوشمند المپیوس ارائه کرده است تا از از دست رفتن بودجه داو. جلوگیری کند.به گفته شرکت امنیتی بلاک چین  پکشیلد، این حمله یک سوء استفاده در قرارداد هوشمند BondFixedExpiryTeller  را هدف قرار داده است. قراردادهای هوشمند کدی را ارائه می‌کنند که برنامه‌های غیرمتمرکز مستقل را اجرا می کنند. پکشیلد در توییتی نوشت:

ما باید روشن کنیم که این قراردادهای المپیوس دائو نیستند. درعوض، پروتکل تحت تاثیر پروتکل باند نوشته شده بود که برای راه اندازی آزمایشی اوراق قرضه OHM استفاده شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx