افزایش تعداد هلدرهای دوج کوین

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 499 نفر

افزایش تعداد هلدرهای دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) هنوز با یک حرکت نزولی طولانی دست و پنجه نرم می‌کند، عاملی که پتانسیل این دارایی را برای به دست آوردن اوج‌های سال ۲۰۲۱ مورد تردید قرار داده است. با این حال، افزایش تعداد هلدرها نشان می‌دهد که بخشی از سرمایه‌گذاران هنوز روی رشد این توکن شرط می‌بندند تا دوباره به حالت اول بازگردند.

در واقع، تا ۲۲ اکتبر، دوج کوین دارای ۴,۴۵۴,۴۸۷ هلدر بود که نشان دهنده رشد حدود ۲ درصدی از ۴,۳۶۵,۵۵۱ هلدر ثبت شده در ۲۴ ژوئیه است. به طور کلی براساس داده های کوین مارکت کپ، در طول سه ماه، ارز دیجیتال رتبه دهم بر اساس ارزش بازار، ۸۸،۹۳۶ هلدر را اضافه کرده است.

تحلیل دوج کوین

در همین حال، فعالیت هلدرها در حرکت قیمت دوج کوین منعکس نشده است. در زمان انتشار، دارایی با قیمت ۰.۰۵۹ دلار معامله می شد که نشان دهنده اصلاح بیش از ۱۶ درصدی در سه ماه گذشته است.

قیمت دوج کوین

عدم تطابق بین قیمت دوج کوین و رشد هلدرها را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد، از جمله این باور که ارزش میم کوین به طور بالقوه افزایش می یابد. همچنین، پیش‌بینی تجمع مجدد DOGE با انباشت مداوم دارایی توسط نهنگ‌ها و فعالیت شبکه مرتبط که به دنبال سودمندی بیشتر به توکن است، برجسته می‌شود.

افزایش تعداد هلدرها همچنین با آخرین تحولات مربوط به خرید غول رسانه های اجتماعی، توییتر، توسط ایلان ماسک نیز مرتبط است. شایان ذکر است که ماسک و جامعه دوج کوین در گذشته ارتباط خوبی داشتند و احتمال انجام این معامله تأثیر بالقوه‌ای بر مسیر قیمت DOGE دارد. ناگفته نماند که، ماسک حمایت خود را از دوج کوین در حین کار با توسعه دهندگان اصلی در تلاش برای ایجاد قابلیت زنده ماندن میم کوین ها ابراز کرده است. توییت های قبلی ماسک در مورد دوج کوین قیمت توکن را افزایش داده است.

در عین حال، اگر معامله انجام شود، می‌تواند یک چشم‌انداز صعودی برای این میم کوین باشد و امکان اضافه شدن به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را نیز داشته باشد. در ماه‌های اخیر، توییتر به‌طور فزاینده‌ای بخش کریپتو را در این پلتفرم پذیرفته است و به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به‌عنوان تصاویر پروفایل تنظیم کنند.

اقدام قیمت

علاوه بر این، شایان ذکر است که جامعه دوج‌کوین پیش بینی می کند که ارزش دارایی در آینده افزایش یابد. همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، جامعه ارزهای دیجیتال در کوین مارکت کپ پیش بینی کرده است که DOGE در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲ با قیمت ۰.۰۰۷۱۶ دلار معامله می شود. به طور کلی، دوج کوین در حال حاضر توسعه قابل توجهی در سراسر شبکه ندارد و چشم‌انداز کلی آن به حرکت گسترده‌تر قیمت بازار بستگی دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx