صرافی Hotbit برداشت ها را در میان تحقیقات مقامات به حالت تعلیق در می آورد

صرافی Hotbit برداشت هارو متوقف کرد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

صرافی رمزنگاری هات بیت، معاملات، سپرده گذاری، برداشت و تامین مالی را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است.

صرافی گفت که یک کارمند سابق روی یک پروژه غیرمجاز کار کرده است که اکنون مشکوک به دست داشتن در فعالیت های مجرمانه است. این شرکت در توییتی تایید کرد که دارایی های کاربر امن است.

هات بیت اولین شرکت رمزنگاری در ماه های اخیر نیست که برداشت را متوقف کرده است. وام دهنده Crypto Celsius در ماه ژوئن برداشت خود را متوقف کرد و اکنون اعلام ورشکستگی کرده است.

صرافی ارز دیجیتال آسیایی Zipmex اوایل این ماه اعلام کرد که نقل و انتقالات بین کیف پول Z و کیف پول های Trade خود را متوقف می کند و دلیل آن بی ثباتی بازار است. برداشت برخی آلتکوین‌ها مانند سولانا را در ۲ آگوست ۲۰۲۲، XRP در ۴ اوت ۲۰۲۲ و ADA در ۹ آگوست ۲۰۲۲ از سر گرفت. Zipmex در معرض سلسیوس و Babel Finance قرار داشت.

چه اتفاقی برای سرمایه های کاربران Hotbit می افتد؟

در حالی که سایر شرکت‌های رمزنگاری مانند سلسیوس ماه گذشته به دلیل مشکلات نقدینگی ناشی از موقعیت‌های اهرمی، برداشت‌های خود را مسدود کردند، مقامات به جای تحقیقات، دارایی‌های هات بیت را مسدود کردند. از اواخر تیرماه تاکنون چندین مدیر ارشد از سوی نیروی انتظامی احضار شده و در حال انجام تحقیقات هستند.

هات بیت اضافه کرد که کارمندانش هیچ اطلاعی از فعالیت های غیرقانونی ندارند و وکلای آن در ارتباط دائمی با مقامات هستند تا نقدینگی صرافی را آزاد کنند. کارکنان Hotbit از چین، تایوان و ایالات متحده هستند. این شرکت که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، دارای ثبت نام در هنگ کنگ و استونی است و در شانگهای و تایپه مستقر است.

این شرکت ۵۴۷ جفت تجاری را به بیش از یک میلیون مشتری خود در بیش از ۱۷۰ کشور ارائه می دهد. تشخیص تهدید را به SlowMist و BeoMist واگذار کرده است و تاکنون هیچ تهدید امنیتی و از دست دادن سرمایه مشتری را تجربه نکرده است.

در رابطه با وجوه کاربران، هر گونه سفارش باز بی همتا لغو خواهد شد تا در صورت مسدود شدن دارایی ها ضرر نکند. صرافی به مشتریان اطمینان داد که با از سرگیری فعالیت وب‌سایت، به کاربران از طرح جبران خسارت اطلاع داده می‌شود.

صرافی Coinbase نیز در حال بررسی است

غول آمریکایی کوین بیس اخیراً به دلیل تجارت اوراق بهادار ثبت نشده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت. اخیراً یکی از کارمندان سابق آن به تجارت داخلی متهم شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx