میلیون ها دلار ضرر محقق شده در بازی Roblox

بازی روبلوکس در حاب خرید زمین های متاورسی
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 634 نفر

بازی Roblox در ۶ ماه گذشته ضرر ۲۲.۱۱٪ را تجربه کرد. این علیرغم افزایش بی سابقه در تعداد کاربران است. سود شرکت به دلیل سرمایه گذاری هنگفت کاهش یافته است – باعث می شود طرفداران تعجب کنند که آیا یک تجربه متاورس مناسب در راه است یا خیر.

در ۳ ماه گذشته منتهی به ژوئن، زیان Roblox به ۱۷۶ میلیون دلار رسید. این رقم نسبت به زیان سه ماهه سال گذشته – ۱۴۰ میلیون دلار – ۲۵.۹۱ درصد افزایش یافته است.

Roblox توضیح داد: «افزایش زیان به دلیل افزایش هزینه‌ها برای حمایت از رشد کسب‌وکار رخ داده است.

ضررهای بازی روبلکس

این شرکت با سهامداران این وعده مواجه شد که سرمایه گذاری سنگینی در آینده شرکت دارند. هزینه‌های ولگردی Roblox برای اموال و تجهیزات در سال ۲۰۲۲ به ۱۳۵ میلیون دلار رسید. سال گذشته این صورتحساب فقط ۴۵ میلیون دلار بود.

کریگ دوناتو، مدیر ارشد بازرگانی Roblox گفت که این شرکت در حال سرمایه گذاری بر روی کارمندان، افزایش ظرفیت سرور و مراکز داده جهانی است.

ما بسیار در حالت سرمایه‌گذاری قرار داریم و این امر اندکی بر درآمدها تأثیر می‌گذارد، اما اینها سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که سرمایه‌گذاری‌های مناسبی برای ما هستند. آنها در یک بازه زمانی سه تا پنج ساله نتیجه خواهند داد.»

عامل دیگری که باعث افزایش سود می شود این است که این شرکت در سه ماهه دوم عمر کاربر را از ۲۳ ماه به ۲۵ ماه تغییر داد. این منجر به کاهش درآمد شناسایی شده به میزان ۴۰ میلیون دلار شد.

Roblox Metaverse

پیشنهاد شده است که Roblox از نظر تئوری در کنار Minecraft یکی از اولین متاورس های موفق اولیه بود. با این حال، دوناتو می‌گوید که آن‌ها در روزهای اولیه هستند و قابلیت همکاری بین متاورژن‌ها و غوطه‌وری کامل هنوز در اینجا نیست.

«خیلی چیزهای دیگر وجود دارد، وقتی به این فکر می کنیم که در کجای سفر متاورس قرار داریم، احتمالاً جایی در اولین مرحله هستیم. در حال حاضر ما فقط پشته را می سازیم. همه ما در حال ساختن پشته هستیم.»

Roblox مدت‌هاست که با شرکای تجاری مانند Gucci همکاری می‌کند که به موجب آن برندهای بزرگ تجربیاتی را برای طرفداران Roblox در دنیای برند خود ایجاد می‌کنند. آنها حتی با Spotify برای دنیای موسیقی جفت شده اند. به نظر می رسد همه چیز متاواسترانه است.

رزروهای Roblox به پایان رسیده است

بازی Roblox فروش ارز مجازی خود – Robux – را «رزرو» می‌نامد. بازیکنان از Robux برای خرید اقلام دیجیتالی مانند آواتارها و ویژگی‌های برتر استفاده می‌کنند.

درآمد این شرکت در سه ماهه آخر از رزرو به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. از ۸۴۱ میلیون دلار در نیمه اول سال گذشته، ۳۴.۱۵ درصد افزایش یافت و به سطح ۱.۱۲ میلیارد دلار در ژوئن رسید. این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بالغ بر ۱.۳۱ میلیارد دلار بود همچنان کاهش یافته است.Roblox شاهد افزایش زیان به ۳۴۰ میلیون دلار در اواسط سال ۲۰۲۲ است

کاربران فعال روزانه

در حالی که درآمد کاهش یافته است، کل کاربران فعال روزانه (DAU) Roblox در حال تبدیل شدن به یک گانگبرد است. در ماه جولای، DAU Roblox به بالاترین حد خود (ATH) رسید و به ۵۸.۵ میلیون کاربر رسید. این به لطف حبس شدن بچه ها در طول همه گیری، درست در سراسر جهان بود.

دیوید بازوکی، مدیر اجرایی (مدیر عامل Roblox) گفت که این شرکت همچنان به هدایت کاربران و تعامل در سطح جهانی ادامه می دهد. هدف گسترش نفوذ Roblox در تمام گروه های سنی و کشورها است.

از جنبه بینایی، سیستم لباس لایه‌ای ما تنها اولین قدم برای آواتارهای بسیار شخصی‌شده در سراسر پلتفرم است. سیستم صوتی ما در حال گسترش است و نشانه ای عالی از آینده واقعاً نحوه ارتباط مردم در سیستم عامل هایی مانند بازی Roblox است. و سیستم مادی مبتنی بر فیزیکی ما به طور گسترده توسط توسعه دهندگان ما به عنوان گام بعدی در آوردن Roblox به ظاهر و احساس واقعی تر مورد تحسین قرار گرفته است. در نهایت، می‌خواهم تاکید کنم که ما به کار بر روی سیستم‌های درآمدزایی بومی نوآورانه و همهجانبه ادامه می‌دهیم و انتظار داریم تا اواخر سال جاری آزمایشی از سیستم تبلیغاتی فراگیر خود را ارائه کنیم.»

در مورد Roblox یا هر چیز دیگری چیزی برای گفتن دارید؟ برای ما بنویسید یا در کانال تلگرام ما به بحث بپیوندید. همچنین می توانید ما را در تیک توک، فیس بوک یا توییتر دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx