استخراج دوج کوین | آموزش جامع استخراج دوج کوین (قسمت دوم)

نحوه استخراج دوج کوین
  • زمان مطالعه: 22دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1119 نفر

بهترین دستگاه های استخراج ASIC دوج کوین

در این قسمت به آموزش در مورد نحوه استخراج دوج کوین می پردازیم.

شماره ۱) Bitmain Antminer L7

با نرخ هش ۹۵۰۰  MH/s، این بهترین ماشینی است که برای استخراج سودآور دوج کوین وجود دارد.

این ماینر حدود ۱۷۰۰۰ دلار قیمت دارد و فقط از فروشندگان  AsicMarketPlace، AKMiner، BT-Miners  و Print Crypto قابل خرید است و تا ۳۴۲۵ وات انرژی می گیرد. می توان آن را به استخرهای استخراج  AntPool، Easy2Mine،LitecoinPool  برای استخراج دوج کوین متصل کرد.

امکانات:

همچنین می‌توانید به سرویس‌های استخراج ابری ملحق شوید که از آن برای استخراج استفاده می‌کنند، سپس نرخ هش یا دستگاه را اجاره کنید.

بازده ۰.۳۷۴ j/Mh، سطح نویز ۷۵ دسی بل.

درآمد روزانه تا ۱۴۶ دلار به عنوان سود ایجاد می کند.

همراه با گارانتی شش ماهه

استخراج Dogecoin با آن بیشترین سود را دارد.

ارسال از نوامبر ۲۰۲۱ است.

هزینه: ۱۷۰۰۰ دلار

شماره ۲) Bitmain Antminer L7 9160 Mh

این ماینر با نرخ هش ۹.۱۶ گیگاهرتز بر ثانیه و مصرف انرژی آن ۳۲۲۵ وات است. طبق وب سایت Whattomine، شما ۹۴.۵۶ دلار سود روزانه با هزینه برق ۰.۰۱ دلار در هر کیلووات ساعت ایجاد می کنید

امکانات:

می تواند سایر ارزهای دیجیتال را مانند  لایت کوین، DGB، و EMC2، Florin، Verge و غیره را استخراج کند.

در نوامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

هزینه: ۱۸۰۰۰ دلار

شماره ۳) Scrypt BW L21 Scrypt Miner

این ماینر نرخ هش ۵۵۰ مگاهرتز بر ثانیه را ارائه می دهد، تا حدود ۹۵۰ وات توان مصرف می کند و ۲۵۰۰ دلار هزینه دارد. شما محدود به استخراج دوج کوین با آن نیستید زیرا می تواند تمام ارزهای دیجیتال منطبق با الگوریتم دستگاه را استخراج کند. همچنین می تواند به Litecoinpool و استخرهای دیگر استخراج بیت کیوین وصل شود. سودآوری روزانه با این ماینر ۵.۵۳ دلار با بازده ۱.۷۲۷j/Mh است.

امکانات:

بهترین ارزدیجیتال برای استخراج با آن لایت کوین است، اگرچه می توان  دوج کوین، DigiByte، Emerald، Florincoin و Verge را نیز استخراج کرد.

سادگی آن را برای شروع بهتر می کند.

فروخته شده توسط سازنده bw.com و سایر فروشگاه های آنلاین.

گارانتی یک ساله خریدار اصلی را پوشش می دهد.

هزینه: ۲۵۰۰ دلار

شماره ۴) +Bitmain Antminer L3

این دستگاه به عنوان یکی از بهترین ها برای استخراج دوج کوین با سود روزانه حدود ۴.۶۴ دلار با هزینه برق ۰.۱ دلار در هر کیلووات ساعت رتبه بندی شده است. در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است، ۵۰۴ MH/s ارائه می دهد، ۸۰۰ وات توان مصرف می کند; و می تواند بیش از ۳۰ ارز را استخراج کند. اما فقط از استخراج الگوریتم Scrypt پشتیبانی می کند.

هزینه: ۱۷۰۰.۰۰ دلار در آمازون.

شماره ۵) Goldshell Mini Dode DogeCoin LTC Miner Scrypt

این ماینر نرخ هش ۱۸۵Mh/s  را ارائه می‌کند، ۲۳۳ وات انرژی مصرف می‌کند و می‌تواند تا ۲.۱۱ دلار در روز با بازده ۱.۲۵۹j/Mh  تولید کند. میزان صدای آن ۳۵ دسی بل است.

هزینه: ۱۳۹۹ دلار

 

برترین نرم افزار استخراج  Dogecoin

در حالی که می‌توانید از EasyMiner و دیگر برنامه ها به‌عنوان استخراج  اولیه با CPU  و GPU استفاده کنید; اما استفاده از ان ها دیگر توصیه نمی‌شوند، زیرا ممکن است سودآور نباشند.

شماره ۱) MultiMiner

تنظیمات مولتی ماینر:

اکثر ماینرهای ASIC  دوج کوین از MultiMiner، که یک برنامه رابط گرافیکی روی ویندوز، OS X  و لینوکس کار می‌کند، استفاده می‌کنند. این ماینر امکان جابه‌جایی آسان بین  GPU، ASIC، FPGA;  و همچنین بین ارزهای استخراج پذیر مانند بیت‌کوین،LTC  و دوج کوین را می‌دهد. ماینر از موتور bfgminer  استفاده می‌کند که توسط نرم افزار به طور خودکار دانلود می شود تا دستگاه های ماینینگ شما را شناسایی کند، سپس یک رابط کاربری ارائه می دهد تا امکان انتخاب کوین مورد نظر برای استخراج را فراهم کند.

دوج کوین  را از تب Configure Coins انتخاب کنید، سپس استخر مورد نظر خود را تنظیم کنید یا استخرهای جدیدی را در قسمت میزبان، رمز عبور، نام کارگر و سایر را جزئیات اضافه کنید. سپس می‌توانید سود و سایر جزئیات را مشاهده کنید. می‌توانید این تنظیمات را بر روی تمام دستگاه های خود اعمال کنید.

می توانید به استخرها متصل شوید.

هزینه: مجانی.

شماره ۲) Awesome Miner

یکی دیگر از ماینرهای ASIC که به شما امکان می دهد هر استخر ماینینگ را برای استخراج دوج کوین انتخاب کنید Awesome Miner است. شما فقط باید ریگ ها یا ASIC را به برق وصل کنید، استخر را انتخاب کنید، آدرس IP ASIC را پیدا کنید، به رابط وب ASIC وارد شوید و اطلاعات استخر استخراج را وارد کنید. با ویندوز، لینوکس و غیره نیز کار می کند.

ما می توانیم از آن برای حداکثر ۲۰۰,۰۰۰ ماینر ASIC و ۲۵,۰۰۰ استخراج کننده GPU/CPU استفاده کنیم.

این  نرم افزار اجازه می دهد تا کوین های مختلفی را همزمان استخراج کنید و به طور خودکار به سودآورترین استخر وصل شوید.

روی استخرهای استخراج کلیک کنید. در عرض یک دقیقه می‌توانید استخراج  دوج کوین را با آن شروع کنید.

دارای رابط وب داخلی که از هر رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند قابل دسترسی است. می‌توانید چندین حساب برای کاربران مختلف تنظیم کنید.

شما می توانید از راه دور دستگاه های استخراج را از هر دستگاه و مکانی مدیریت کنید.

نسخه رایگان بیشتر این قابلیت ها را دارد.

قیمت: دارای نسخه رایگان و پولی. نسخه پولی برای هر ماینر در ماه ۲ دلار است.

شماره ۳) CGMiner

CGMiner  به عنوان یک  برنامه سازگار با دستگاه های FPGA، CPU، GPU و ASIC  چند استخری قابلیت استخراج  دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. آخرین نسخه (۳.۱۰+) فقط از استخراج ASIC پشتیبانی می کند. از یک رابط خط فرمان (command-line) استفاده می کند و به شما امکان می دهد استخرهای مختلف را برای استخراج دوج کوین  پیکربندی کنید. همچنین روی لینوکس، مک و ویندوز قابل استفاده است.

استفاده از این نرم افزار به عنوان یک ابزارکه صرفاً با خط فرمان کار می کند، ممکن است نصب آن برای مبتدیانی که ترجیح می دهند با یک رابط گرافیکی در MultiMiner یا یک رابط وب در Awesome Miner استفاده کنند، سخت باشد.

در یک استخر ثبت نام کنید

CGMiner  را دانلود کنید، نت‌پد را باز کنید، استخر استخراج، نام کارگر و رمز عبور را تایپ کنید. Notepad را با پسوند .bat ذخیره کنید. این کار امکان اجرای دستور را در notepad فراهم می‌کند. فایل را در پوشه CGminer کپی کنید. روی فایل ایجاد شده دوبار کلیک کنید. فایل bat و یک رابط ویندوز CMD را راه اندازی می کند، به این معنی که استخراج شروع شده است.

هزینه: مجانی.

شماره ۴) CudaMiner

گفته می‌شود که بهترین عملکرد را با محصولات Nvidia دارد. امکان استخراج خودکار با حداقل پیکربندی و مداخله را فراهم می‌کند. برنامه دسکتاپ با یک کنسول وب ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد مدیریت از راه دور و بهینه‌سازی ASIC‌های خود را انجام دهید. این برنامه روی  Windows، Linux، یا CudoOS کار می‌کند.

در وب سایت ثبت نام کنید، نرم افزار را دانلود کنید، نصب کنید و در عرض یک دقیقه راه اندازی کنید.

امکلن تغییر خودکار فرآیند استخراج به سودآورترین ارزهای دیجیتال

معامله خودکار

می تواند برای مدیریت مزارع استخراج استفاده شود.

برای استخراج دوج کوین با کامپیوتر، پردازنده گرافیکی و دستگاه های ASIC مناسب است.

 

برترین استخرهای استخراج  دوج کوین

استخرهای استخراج زیادی وجود دارد که می توانید برای استخراج  دوج کوین از آنها استفاده کنید، اما قبل از پیوستن به یک استخر، در مورد هزینه ها، بازده، کل قدرت هش، زمان پرداخت، حداقل پرداخت ها و قابل اعتماد بودن آن فکر کنید. علاوه بر این، سودآوری یک استخر استخراج به میزان هش ریت شما به استخر و کارایی سخت افزار و نرم افزار خود بستگی دارد.

شماره ۱) Aikapool

این بهترین استخر ماینینگ است زیرا ۷ درصد از سهم بازار نرخ هش ماینینگ دوج کوین را کنترل می‌کند. ۱ درصد کارمزد دریافت می‌کند و از سیستم پاداش متناسب (Prop) استفاده می‌کند. سیستم پاداش Prop   به کاربران متناسب با سهم نرخ هش آنها در هر بلوک استخراج شده پاداش می‌دهد.

فعالیت های این استخر شفاف است و میزان سهام، نرخ هش، تعداد ماینرها، و درآمدهای کسب شده توسط کاربران رتبه‌بندی شده را نشان می‌دهد. بر اساس داده‌ها، به نظر می‌رسد که می‌توانید دوج کوین را به تنهایی نیز استخراج کنید. همچنین امکان استفاده از بیش از ۷۰ استخر دیگر را برای استخراج ارزهای دیگر فعال می‌کند. ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، زی کش، لایت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر.

نحوه استخراج  دوج کوین در Aikapool

یک حساب کاربری در وب سایت ایجاد کنید و وارد شوید.

برنامه ماینر را دانلود کنید. می‌توانید از Intel/ATI/AMD CGMine،NVIDIA Cudaminer  یا Minerd CPU Miner  که روی Mac، Linux  یا Windows کار می‌کند، استفاده کنید.

ماینر را با تایپ یک کد کوتاه در کنسول بر اساس دستورالعمل‌های موجود در وب‌سایت پیکربندی کنید. این امکان تنظیم نام و رمز عبور ماینر در استخر را فراهم می‌کند.

پس از دانلود کلاینت و بلاکچین، یک کیف پول دوج کوین را ایجاد کنید.

استخراج را شروع کنید و در صورت امکان، تنظیمات پیشرفته را یاد بگیرید.

نرخ فعلی هش استخر: ۷۶.۳۵۳ GH/s

کارگران فعال: ۱۴۰.

زمان تخمینی در هر دور: ۳۳ ثانیه.

کارمزد: ۱ درصد

شماره ۲) Litecoinpool.org

این سایت امکان استخراج ادغام شده دوج کوین را می دهد، به این معنی که می توانید آن را در کنار لایت کوین استخراج کنید، اگرچه به طور بومی برای استخراج لایت کوین در نظر گرفته شده است. از روش پرداخت به ازای هر سهم یا PPS استفاده می کند و سرورها در ۸ قاره توزیع می شوند. با مکانیزم PPS، تا زمانی که ماینرهای شما در حال کار هستند، پول دریافت می کنید، حتی اگر استخر بلوک های استخراج نکرده باشد.

این استخر همچنین آماری در مورد اینکه چه کسانی در حال حاضر استخراج می کنند، کل سهام آنها، نرخ هش مشارکتی و ارزهای دیجیتال کسب شده در روز را ارائه می دهد. طبق آمار آنها، استخراج کنندگان ۲۹۰٪ بیشتر از سیستم PPS 0-fee درآمد دارند. اگرچه شما هم دوج کوین و هم لایت کوین را ماین کنید، دارایی ها به صورت لایت کوین به شما پرداخت می شود.

نحوه استخراج Doge در Litecoinpool:

راهنمای مبتدیان را در وب سایت آنها بخوانید تا چیزهایی مانند استفاده نکردن از GPU، CPU یا تلفن همراه را بدانید زیرا این دستگاه ها برای استخراج با استخر سودآور نیستند.

یک حساب استخر در وب سایت ایجاد کنید.

ماینرها را با استفاده از نرم‌افزار استخراج، به سرورهای نزدیک خود بخرید، نصب کنید و به آن متصل کنید. برای مثال، اگر از ASIC استفاده می‌کنید، می‌توانید از Minerstat استفاده کنید و از داشبورد، استخراج آن را راه‌اندازی کنید.

هیچ پیکربندی خاصی برای استخراج ادغام شده وجود ندارد تا امکان استخراج دوج کوین را فراهم کند، زیرا پس از تنظیم برای استخراج لایت کوینتنظیمات مربوط به دوج کوین  به طور خودکار اتفاق می افتد.

کلاینت لایت کوین را دانلود کنید و یک آدرس بسازید، روی دکمه دریافت کلیک کنید و آدرس دریافت را در آنجا کپی کنید.

نرخ هش استخر: ۷۶.۳۵۳  GH/s

کارگر فعال: ۸۷۷۱۱

زمان تخمینی هر بلوک: ۹ دقیقه

کارمزد: ۰ درصد

شماره ۳) Zpool

این استخر  ۲٪ از سهم نرخ هش استخراج جهانی دوج کوین را در اختیار دارد، از سیستم پرداخت Prop  استفاده می کند و ۰.۵٪ کارمزد دریافت می کند.

می توانید با استفاده از گزینه zap در رمز عبور خود، کوین خاصی را برای استخراج در رمز عبور وارد کنید، به عنوان مثال، c=BTC، zap=RVN پرداخت های شما به بیت کوین پرداخت می شود، و ارز  RVN را استخراج می کنید.

کاری که Zpool انجام می‌دهد این است که به شما امکان می‌دهد به دوج کوین پاداش دریافت کنید، اگرچه شما در واقع ارزهای اثبات کار را استخراج می‌کنید. پرداخت‌های به صورت بیت کوین روزانه برای موجودی‌های بالاتر از ۰.۰۰۱۵ بیت کوین انجام می‌شوند. در غیر این صورت، پرداخت‌ها برای سایر ارزها روزانه برای موجودی های بیش از ۰.۰۱۲۵ بیت کوین و به صورت روزانه انجام می‌شود. و برای کسانی که بیش از ۰.۰۵ BTC دارند به صورت چهار ساعته پرداخت می شود

نحوه استخراج Doge در Zpool:

وب سایت آنها باز کنید و روی Stratum generator کلیک کنید. منطقه جغرافیایی، الگوریتم برای استخراج و آدرس کیف پول برای پرداخت پاداش ها را وارد کنید و ارز انتخابی برای پرداخت را انتخاب کنید. البته گاهی اوقات دوج کیون در لیست پرداختی ها نیست.

از یک نرم افزار ASIC مانند Awesome Miner یا Minerstat استفاده کنید تا سرور، نام کاربری و رمز عبوری را که پس از تنظیم بالا آشکار می شوند، تنظیم کنید.

نرخ هش استخر: ۱۵۰۰ ترا هش.

کارگران فعال: در دسترس نیست.

زمان تخمینی هر بلوک: در دسترس نیست.

کارمزد: ۰.۵ درصد

استخرهای دیگری که از طریق آنها می توانید دوج کوین استخراج کنید عبارتند از Mining-Dutch، NLPool، CoinMinerz، Dpool، EMCD، Zsolo، Multipool، ۱coinpool، و Prohashing. Block Masters Scrypt، A Hash Pool Scrypt، Zergpool Scrypt، NLPOOL Scrypt، BSOD، و Prohashing Scrypt.

نتیجه

این آموزش به شما آموزش می دهد که چگونه Dogecoins را استخراج کنید. ما برای این کار سه روش پیشنهاد می کنیم. این روش ها شامل خرید یک ریگ و استخراج انفرادی یا اتصال به یک استخر، خرید یا اجاره نرخ هش در وب سایت استخراج ابری  ویا خرید نرخ هش از بازار همتا به همتا است. سپس قدرت هش خود را به یک استخروصل کنید و یا از استخرهای اداره شده توسط شرکت با دریافت پرداخت های منظم استفاده کنید.

پیشنهاد می شود از یک ASIC استفاده کنید و آن را به یک استخر متصل کنید تا دوج کوین را استخراج کنید یا بیت کوین را استخراج کنید و در به صورت دوج کوین  پاداش را دریافت کنید. استخراج دوج وین  با CPU ها سودی ندارد و با GPU ها سود بسیار ناچیزی عاید شما می شود. دستگاه های ASIC و استخراج ابری بسیار سودآورتر هستند.

ما نرم‌افزار استخراج دوج کوینی را پیشنهاد می‌کنیم که مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی باشد و به شما امکان می‌دهد تا نرخ هش خود را به صورت خودکار مشاهده و تنظیم کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx