استخراج دوج کوین | آموزش جامع استخراج دوج کوین

نحوه استخراج دوج کوین
  • زمان مطالعه: 19دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 726 نفر

نحوه استخراج  دوج کوین: سخت افزار و نرم افزار استخراج دوج کوین

استخراج دوج کوین می تواند بسیار سودآور باشد در صورتی کهخ به طور صحیح و اصولی انجام شود. DogeCoin یکی از ارزهای دیجیتال با بازدهی بالا برای استخراج در سال ۲۰۲۱ است; که تا پایان اکتبر سال ۲۰۲۱، ۵۹,۰۳۳ درصد بازدهی داشته است و نسبت به بیت کوین و اتریوم توانسته بازدهی بهتری را ثبت کند. شما از یک بلاک استخراج شده در هر دقیقه، ۱۰,۰۰۰ دوج کوین پاداش دریافت می کنید. قیمت هر دوج کوین در اکتبر ۲۰۲۱، ۰.۳۰۲ دلار بوده است که نسبت به اول سال ۲۰۲۱ که قیمت تنها ۰.۰۰۵۶ دلار بوده است، رشد خیلی خوبی را تجربه کرده است.

این آموزش نحوه استخراج  دوج کوین از جمله نحوه اجرای یک نود دوج کوین و نرم‌افزار استخراج را توضیح می‌دهد. ما بهترین نرم‌افزار استخراج و روش‌هایی را که می‌توانید برای استخراج این ارز دیجیتال استفاده کنید، فهرست کرده‌ایم.

استخراج دوج کوین

تجهیزات استخراج دوج کوین

استخراج دوج کوین به طور سودآور نیازمند استفاده از ASIC (مدارهای مجتمع با کاربردهای خاص) برای اجرای الگوریتم های استخراج  است. برخی از استخرهای ماینینگ به شما امکان می دهند در نرخ هش SHA 256 مشارکت کنید و دوج کوین دریافت کنید. با این حال، توصیه می شود که به استخراج خود دوج کوین بپردازید.

ما بر این تمرکز خواهیم کرد که چگونه می‌توانید یک کارزدیجیتال را با دستگاه ASIC استخراج کنید; اما اگر می‌خواهید با یک GPU درآمد کسب کنید، چند مورد در مورد سودآوری را در نظر بگیرید; و به یک استخر استخراج متصل شوید. شما می‌توانید از  RTX 3090 Ultra Gaming، RTX 2080 Ti، RTX  و  AMD Radeon RX 5700XT استفاده کنید; اما سودآوری می‌تواند بسیار کم باشد. هرگونه استخراج دوج کوین بوسیله CPU کاملا ضررده است.

یک واقعیت در مورد دوج کوین:

دوج کوین  از سپتامبر ۲۰۲۰ تا به امروز به طور فزاینده ای برای استخراج سودآور بوده است. سودآوری استخراج این ارز اکنون ۱.۰۷ دلار در روز به ازای هر  Gh/s 1 (گیگاهش بر ثانیه)

این کوین در مجموع دارای ۱۷۸۵ نود فعال است.

آیا دوج برای استخراج سودآور است؟

نکات پیشرفته:

ASICها بهترین و سودآورترین دستگاه ها برای استخراج ارز دیجیتال دوج کوین هستند; اما CPU ها ینطور نیستند و فقط برخی از GPUها سود اندکی ایجاد می کنند.

به یک استخر ماینینگ با حداقل کارمزد و یک حالت پرداخت خوب که به نفع شماست متصل شوید.

سوالات متداول

پرسش شماره ۱) آیا دوج کوین ارزش استخراج را دارد؟

پاسخ: استخراج دوج کوین در سال ۲۰۲۱ با توجه به سودآوری زیاد سودآور شد. محاسبه‌گرهای سودآوری نشان می‌دهند که استخراج این کوین از سپتامبر ۲۰۲۱ به طور فزاینده‌ای سودآور بوده است. توصیه می‌شود ازدستگاه های  ASIC استفاده کنید.

سوال شماره ۲) چقدر طول می کشد تا دوج کوین استخراج شود؟

پاسخ: این بستگی به تجهیزات ماینینگ و نرخ هش استخر دارد; با این حال، استخراج یک بلوک شبکه ۱۰,۰۰۰  دوج کوین جایزه می دهد; و استخراج هر بلوک دقیقه طول می کشد. .

سوال شماره  ۳) آیا می توان دوج کوین را استخراج کرد؟

پاسخ:  ارزدیجیتال دوج کوین بر اساس مکانیزم اثبات کار (PoW) کار می کند; به این معنی که برای استخراج به یک ریگ نیاز دارید. بهترین ریگ برای استخراج دوج کوین یک دستگاه ASIC است. شما می توانید این کوین را به صورت سودآور یا از طریق استخراج انفرادی یا استخراج از طریق استخر در فضای ابری استخراج کنید.

سوال شماره ۴) آیا استخراج دوج کوین سودآور است؟

پاسخ: بله، این کوین برای استخراج بر اساس اکثر ماشین‌حساب‌های ماینینگ سودآور است. می‌توانید از Whattomine  و سایر ماشین‌حساب‌های ماینینگ برای تعیین میزان سود استخراج Dogecoin با ماینرهای مختلف استفاده کنید. این کوین از سپتامبر ۲۰۲۱ برای استخراج بسیار سودآور بوده است.

سوال شماره ۵) چقدر طول می کشد تا ۱,۰۰۰ دوج کوین استخراج شود؟

پاسخ: استخراج هر بلوک دوج کوین دارای ۱۰,۰۰۰ پاداش دوج کوین است و استخراج آن فقط یک دقیقه طول می کشد. بنابراین استخراج ۱۰۰۰ دوج کوین کمتر از یک دقیقه و حدود ۶ ثانیه طول می کشد. البته این در صورتی است که با دستگاه ASIC اقدام به استخراج کنید. میزان سودآوری در هر زمان خاص به نرخ هش دستگاه شما یا نرخ هش اجاره شده در وب سایت استخراج ابری بستگی دارد.

چگونه دوج کوین را استخراج کنیم

"دستگاه

مرحله ۱:

در مورد ریگ ها و ماینرهای استخراج تحقیق و سپس خرید کنید: همچنین تعیین کنید که آیا به صورت انفرادی، در استخر یا در فضای ابری استخراج انجام می دهید. با یک سایت ماینینگ ابری، شما نیازی به خرید ریگ ندارید. نرخ هش را اجاره یا خریداری می کنید و آن را به یک استخر ماینینگ وصل کنید یا شرکتی که نرخ هش را می فروشد از ماشین های خود برای استخراج استفاده می کند، بنابراین شما یک قرارداد می خرید و هزینه آن را پرداخت و اقدام به استخراج می کنید.

بازارهای همتا به همتا به شما این امکان را می دهند که نرخ هش را از سایر کاربران خریداری کنید و سپس قدرت هش ماینینگ را به یک استخر استخراج دوج کوین هدایت کنید. در اینجا، شما پولی را برای خرید یک ریگ ماینینگ خرج نمی کنید و مقرون به صرفه تر است. این کار نیازی به مدیریت ریگ و سایر مسائل مشکل زا را ندارد.

مرحله ۲:

تحقیق در مورد استخر استخراج انتخابی و ثبت نام در آن: در حالی که برخی از استخرها به شما امکان استخراج بیت کوین و دریافت پول به صورت دوج کوین را می دهند، می توانید  دوج کوین را مستقیماً در استخرهای Scrypt استخراج کنید. برخی از استخرها به شما امکان می دهند چندین ارز دیجیتال مانند استخراج Litecoin و Doge را استخراج کنید.

برخی از ریگ ها و نرم افزارها به شما امکان می دهند به چندین استخر متصل شوید و حتی به سودآورترین آنها بروید.

مرحله ۳:

نرم افزار استخراج خود را انتخاب کنید: برخی از نرم افزارها پس از اتصال به برق و نصب نرم افزار، ماینرها را شناسایی می کنند. ارزهای رمزنگاری شده را استخراج کنید، به طور خودکار به ارزهای های سودآور برای ماینیگ سوئیچ کنید و به راحتی بر سوددهی استخراج خود نظارت کنید.

برخی نرم افزارها به شما اجازه ماینینگ را تنها زمانی می دهند که دستگاه در حالت بیکار است یا مصرف برق را کاهش دهید. برخی از نرم افزارها برای استخراج انفرادی بهترین هستند در حالی که برخی دیگر به شما امکان می دهند ریگ ها را به راحتی مدیریت کنید.

مرحله ۴:

ریگ های خود را وصل کنید: راه اندازی بستگی به دستگاه یا ریگ شما دارد و با نرم افزارها، اکثر ASIC ها سریع به یک استخر متصل می شوند. این نرم افزارها به شما امکان می دهد یک رابط رابط کاربری گرافیکی یا رابط خط فرمان را تنظیم کنید. ساده ترین آنها برای تازه کارها ابزارهای رابط کاربری گرافیکی است. برخی از ریگ ها به نرم افزار نیاز ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که که از رابط وب برای ورود به سیستم و اتصال به استخر استخراج استفاده کنید..

مرحله ۵:

شروع ماینینگ، بهینه سازی ریگ ها و به روز رسانی نرم افزار: پس از این، می توانید ماینینگ را شروع کنید، مقدار سوددهی را مدیریت کنید، ماینینگ را متوقف کنید و غیره. با استخراج ابری، این وظایف از دوش شما برداشته می شود.

 

وب سایت استخراج ابری دوج کوین

پلتفرم استخراج ابری توصیه شده

شماره ۱) Minedollars

Minedollars یک نرم‌افزار استخراج ابری ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به خرید سخت‌افزار گران‌قیمت استخراج، DogeCoin  و ۹ ارز دیجیتال دیگر را انجام دهند.

به‌جای سرمایه‌گذاری ۱۰,۰۰۰ دلاری یا بیشتر برای خرید سخت‌افزار استخراج خوب و سودآور، فقط ۵۳۰۰ دلار برای خرید یک قرارداد ماینینگ هزینه می‌کنید که پس از ۶۰ روز فسخ قرارداد، می توانید ۶۶۷۸ دلار درآمد کسب می‌کند. این کارها بدون سخت‌افزاری برای نگهداری، قبض برق سنگین برای پرداخت، یا نرم‌افزاری برای به‌روزرسانی انجام می شود.

شما همچنین با نرخ بسیار بالایی (۲.۱٪ در روز) در مقایسه با استخراج سخت افزاری کریپتو سود کسب می کنید، اگرچه سود پس از انقضای قرارداد پرداخت می شود.

امکانات:

زمانی که درآمد به حداقل ۱۰۰ دلار رسید، می توانید آن را برداشت کنید.

امکان پرداخت توسط رمزرارزها برای خرید قراردادها.

استخراج ۹ رمزارز دیگ بجز دوج کیون.

دارای بیش از ۳۲۰,۰۰۰ کاربر در ۱۰۰ کشور.

۲) Genesis Mining

این شرکت استخراج ابری آنلاین به شما امکان می دهد بدون هزینه تعمیر و نگهداری دوج کوین را استخراج کنید. همچنین می توانید بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتال سودآور را استخراج کنید و به DogeCoin برای شما پرداخت شود. درآمدها را می توانید با معامله گر خودکار به دوج کوین تبدیل کنید.

امکانات:

پرداخت های روزانه

حداقل قیمت قرارداد ۲۸ دلار برای ۲mh/s  تا ۲۴۰۰ دلار برای ۲۰۰ mh/s ;و یک طرح سفارشی برای استخراج Litecoin است که می‌تواند برای استخراج  دوج کوین هم استفاده شود.

شماره ۳) Via BTC

ViaBTC  نیز امکان استخراج مستقیم دوج کوین را از طریق استخر لایت کوین را فراهم می کند.

امکانات:

قراردادهای مادام العمر

حداقل پرداخت ۱ دوج بدون پورسانت.

قراردادها از ۵.۹۰ دلار به ازای هر ۱ مگاهش در ثانیه (۱ MH/s) شروع می شود.

شماره ۴) NiceHash

NiceHash همچنین به شما این امکان را می دهد که کوین های دیگر را در فضای ابری استخراج کنید و به صورت Doge دریافت کنید.

امکانات:

به شما امکان می دهد نرخ هش را اجاره کنید و آن را به استخرهای استخراج دوج کوین مانند مواردی که در زیر مورد بحث قرار گرفته است هدایت کنید.

می توانید نرخ هش Scrypt را از قیمت ۰.۲۳۹۱ BTC/TH/day خریداری کنید.

شماره ۵) Bitdeer

Bitdeer نرخ‌های هش ابری را برای استخراج ارزهای مختلف و یک بازار نرخ هش ارائه می‌دهد; که در آن می‌توانید نرخ‌های هش را خرید و فروش کنید.

امکانات:

پلن Antminer L5  برای ماینینگ دوج کوین و لایت کوین از ۳۹۹۶ دلار در هر ۱ گیگاهرتز بر ثانیه به ۱۵۹۸۴ دلار در هر ۴ گیگاهرتز بر ثانیه در هر ۳۶۰ روز را امکان پذیر می کند.

شماره ۶) Miningrigrentals

این یک بازار همتا به همتا است که در آن می توانید ریگ های استخراج مانند L3 را خریداری یا اجاره کنید; و از آنها برای استخراج Dogecoin استفاده کنید. سپس می توانید نرخ هش اجاره شده را به استخرهای ماینینگ هدایت کنید تا دوج کوین استخراج کنید.

امکانات:

قیمت از کاربری به کاربر دیگر متفاوت است.

شماره ۷) Hashlists

سایت استخراج ابری Hashlists

سایت استخراج ابری Hashlists

بهترین سایت برای صرفه جویی در انرژی هنگام استخراج.

Hashlists  مجوز فعالیت در انگلستان را دارد و به شما امکان می دهد; ارزهای دیجیتال و استیبل کوین های مختلف را با زحمت و مهارت بسیار کمی استخراج کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ثبت نام ساده و واریز پول برای شروع سرمایه گذاری انجام دهید. شما به کامپیوتر یا یک دستگاه اختصاصی، GPU یا ASIC برای استخراج کریپتو نیاز ندارید. این سرمایه‌گذاری به این صورت کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد در فضای ابر استخراج کنند، زیرا شرکت میزبان دستگاه های استخراج را برای این منظور نگهداری می‌کنند.

این سرویس ماینینگ توسط نزدیک به ۲۴۰,۰۰۰ نفر در روز استفاده می شود. بازدهی در هر طرح استخراج رمزنگاری و ابری متفاوت است: طرح استخراج لایت کوین ۱۰۰ دلار هزینه دارد و سه روز طول می کشد تا ۵.۴ دلار بازگردانده شود. برای استخراج اتریوم، شما یک طرح استخراج اتریوم را به قیمت ۵۲۰ دلار خریداری می کنید. ۱۰ روز طول می کشد تا سود ۹۷.۰۳ دلار به دست آید. طرح ماینینگ بیت کوین برای ۲۰ روز ۱۸۰۰ دلار هزینه دارد و بازده ثابت ۷۰۰.۰۲ دلار دارد. ماینینگ دوج کوین  برای ۶۰ روز با بازگشت ۸۲۰۰ دلاری حدود ۶۵۰۰ دلار هزینه دارد.

امکانات:

۸ دلار رایگان دریافت میکنید تا در کمترین طرح ماینینگ ابری سرمایه گذاری کنید و از آن سود روزانه کسب کنید.

میانگین نرخ سود ۱۵۰ درصد است.

بدون پرداخت وجه یا هزینه نگهداری

۳% پاداش ارجاع

پرداخت روزانه و برداشت از حساب تا زمانی که مبلغ بیش از ۱۰۰ دلار باشد.

حداقل سرمایه گذاری: ۸ دلار

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx