صرافی هوبی شاهد خروج سرمایه عظیمی است

صرافی هوبی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 366 نفر

دیفای لاما (DeFiLlama)، یک گردآورنده داده های دیفای، اخیراً در توییتر پستی را منتشر کرد و نوشت که صرافی هوبی در ۲۴ ساعت گذشته خروج سرمایه عظیمی، به میزان بیش از ۷۵ میلیون دلار را تجربه کرده است. دیفای لاما خاطرنشان کرد که در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ این شرکت از جریان ورودی سرمایه بیش از ۸۷ میلیون دلار برخوردار بود. با این حال، صرافی ارز دیجیتال نتوانست این نوع عملکرد را حفظ کند و در نهایت بیش از ۲۰۴ میلیون دلار از جمله ۷۵ میلیون دلاری که در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده بود را از دست داد.

یکی از دلایل بالقوه این خروج سرمایه که بدون شک توکن هوبی (Huobi Token) را تحت تأثیر قرار داده است، این واقعیت است که شایعاتی در مورد مشکلات مالی این شرکت منتشر شده است. برای اولین بار، گزارش‌های تایید نشده‌ای وجود داشت مبنی بر اینکه برخی از مدیران این شرکت تعدادی از کارمندان آن را مجبور به دریافت حقوق خود از طریق ارزهای دیجیتال کرده‌اند. علاوه بر این، رویترز گزارش داد که هوبی ۲۰ درصد از کارکنان خود را کاهش خواهد داد. بر اساس بیانیه مدیر شرکت و بنیانگذار ترون، جاستین سان، این شرکت در حال انجام تنظیمات ساختاری است.

به نظر می رسد که توکن هوبی (HT) در وضعیت آسیب پذیری قرار دارد زیرا همچنان با درامی که در این صرافی ارز دیجیتال اتفاق می افتد، مقابله می کند. طبق داده‌های کوین گکو، ای رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته قیمت معاملاتی خود را ۳.۲ درصد افزایش داد و در زمان نوشتن این مقاله به ۴.۷۲ دلار رسید، این دارایی دیجیتال همچنان در تلاش است تا برخی از ضررهای اخیر خود را جبران کند. همچنین حجم معاملات آن ۴۲ درصد کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx