استیبل کوین های خارجی در ژاپن قانونی می‌شوند

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 339 نفر

به گزارش کوین تلگراف و به نقل از رگولاتور کشور ژاپن، آژانس خدمات مالی (FSA) این کشور قصد دارد تا ماه ژوئن سال جاری مقرراتی را وضع کند که به سرمایه گذاران داخلی اجازه می دهد تا برخی از استیبل کوین های صادر شده در خارج از کشور را معامله کنند. یکی از سخنگویان FSA به کوین تلگراف گفت:

«پس از وضع مقررات جدید، FSA استیبل کو‌ین ها را از نظر انطباق بررسی می کند، از جمله داشتن دارایی های مورد نیاز برای پشتیبانی از استیبل کوین و اطمینان از محافظت از کاربر.»

FSA از تأیید اینکه آیا استیبل کوین های محبوب مانند تتر یا USDC در ژاپن تحت قوانین جدید پذیرفته می شوند یا خیر، خودداری کرد. این اصلاح مقررات، که ممنوعیت استیبل کوین‌ها لغو می‌کند، به عنوان بخشی از تلاش‌های فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن برای حمایت از خدمات مالی دیجیتال و پذیرش وب۳ در استراتژی خود برای تقویت مجدد اقتصاد در آنچه که او “سرمایه داری جدید” نامیده است، تلقی می‌شود.

ممنوعیت استیبل کوین ژاپن یک ماه پس از سقوط ۴۰ میلیارد دلاری استیبل کوین ترا لونا که توسط ترافرم لبز مستقر در سنگاپور اداره می‌شد و صدها هزار سرمایه‌گذار در سرتاسر جهان را متحمل ضرر کرد، صورت گرفت. صرافی‌های کریپتوکارنسی کراکن و کوین بیس از آن زمان به دلیل شرایط بازار محلی، فعالیت خود را در ژاپن تعطیل کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx