بیت کوین به عنوان ارز ملی مناسب نیست

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

رئیس بانک مرکزی کنیا، پاتریک نجوروگ، اذعان کرد که برای تبدیل ذخایر کشور به بیت کوین تحت فشار خارجی از طرف علاقه مندان به ارزهای دیجیتال است.

در جلسه ای با قانونگذاران در ۱۹ سپتامبر، نجوروگ این طرح را “دیوانه کننده” توصیف کرد و افزود که تبدیل دارایی ها به بیت کوین با توجه به ماهیت پرنوسان این کالای دیجیتال خطرناک است.

علاوه بر این، او اشاره کرد که ممکن است قانونگذاران تحت فشار باشند تا روند قانونگذاری را به نفع پذیرش ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار دهند.

فرماندار این کشور بیان کرد

پاسخ منفی است، آنها وسایل نقلیه برتری برای مثلاً پرداخت یا سایر فعالیت ها نیستند. از نظر مسائلی وجود دارد انها بهترند؟ پاسخ منفی است، امنیت آن بیشتر از حساب بانکی شما نیست. ما آن را به‌عنوان چیزی تصور می‌کنیم که شاید بیش از حد به آن پرداخته شود، اما باید آن را به درستی بررسی کنیم تا مشخص کنیم که آیا مشکل خاصی را حل می‌کند یا خیر.»

نیاز به مقررات

شایان ذکر است، بانک مرکزی کنیا قبلاً به ساکنان از استفاده از ارزهای دیجیتال با اشاره به خطرات مرتبط هشدار داده است. با این وجود، برای کنترل این صنعت، مقررات گسترده ای وجود ندارد.

برای مثال، این سازمان عمدتا بخشنامه‌هایی را برای بانک‌های منطقه ارسال کرده و به آنها توصیه می‌کند هنگام تعامل با ارزهای دیجیتال یا کسب‌وکارهایی که با دارایی‌های دیجیتال سروکار دارند، احتیاط کنند.

یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که رکورد چهار میلیون سرمایه‌گذار کریپتو کنیایی در نتیجه فروش مستمر در بازار دارایی‌های دیجیتال پول خود را از دست داده‌اند.

با وجود این، کنیا با فعالیت های رمزنگاری پررونق است. در حالی که نیجریه بزرگترین بازار پکسفول در سطح جهان است، کنیا در حال حاضر دومین بازار بزرگ آفریقا و پنجمین بازار بزرگ جهان است.

کنیا حجم معاملات همتا به همتا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ و بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در نیمه اول سال ۲۰۲۲ تجربه کرد. Paxful ادامه داد: “ما پیش بینی می کنیم که ۲۵ درصد افزایش حجم معاملات در کنیا برای سال ۲۰۲۲ باشد.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx