دلار ۴ ماه دیگر سقوط خواهد کرد

سقوط دلار
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 511 نفر

کیوساکی: دلار ۴ ماه دیگر سقوط خواهد کرد

در پی افزایش تاریخی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، دلار واکنش مثبتی نشان داد و به نسبت قیمت سایر ارزهای فیات جهانی افزایش یافت. قابل ذکر است که پوند انگلیس از جمله ارزهایی است که عملکرد ضعیفی در برابر دلار داشته است. علیرغم عملکرد قوی دلار، نویسنده کتاب معروف «پدر پولدار، پدر بی پول» رابرت کیوساکی معتقد است که قدرت پول ایالات متحده کوتاه مدت خواهد بود و در آنیده های نزدیک شاهد سقوط دلار خواهیم بود.

کیوساکی در توییتی در تاریخ ۱ اکتبر خاطرنشان کرد که دلار احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۳ سقوط خواهد کرد، اما پیشنهاد کرد که نقره ممکن است دارایی جایگزینی برای کاهش در برابر سقوط احتمالی دلار باشد.

آیا دلار آمریکا به سرنوشت پوند انگلیس دچار خواهد شد؟ من معتقدم که این اتفاق خواهد افتاد. من معتقدم که دلار آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۳ پس از چرخش فدرال رزرو سقوط خواهد کرد. برای سود بردن از سقوط دلار آمریکا، من تعداد بیشتری نقره خریده ام. کیوساکی گفت نقره یک معامله برنده است.

در توییت قبلی، کیوساکی همچنین پیشنهاد کرد که ایالات متحده و انگلیس یک اوراق قرضه تاریخی را به اشتراک بگذارند که ممکن است به بازارهای مالی سرایت کند.

محل تولد آمریکا، انگلستان جدید است. انگلستان قدیمی این هفته درگذشت. پوند قدیمی انگلیسی در این هفته جان خود را از دست داد، مانند حقوق بازنشستگی قدیمی انگلیسی. آیا انگلستان جدید آمریکا بعدی است؟ به یاد داشته باشید که سقوط، ثروتمندان را ثروتمندتر می کند. مانند انگلیسی قدیمی انگلستان قدیمی قربانی نشوید. با قدرت جدید بیندیش و عمل کن.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx