لونا کلاسیک و رشد قیمت ، علت چیست؟

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 699 نفر

ارزش لونا کلاسیک، LUNC، بیش از ۷۰ درصد در هفته و بیش از ۴۴ درصد در ماه افزایش یافته است و در اواسط یکشنبه به ۰.۰۰۰۰۳۶۵ دلار رسیده است، زیرا معامله گران منتظر اعداد نهایی توکن سوزی بایننس بودند. این در حالی است که اکثر ارزهای دیجیتال حداقلِ سود را تجربه کردند.

همانطور که اعداد نسبتا قابل توجه هستند، قیمت آن با قیمت ۱۰۰ دلاری خود در آوریل فاصله زیادی دارد. اما بر اساس گزارش CoinGecko، فعالیت معاملاتی در چند روز گذشته برای ورود LUNC به ده ارز دیجیتال برتر از طریق حجم معاملات و افزایش ارزش بازار آن به بیش از ۲.۱ میلیارد دلار کافی بوده است. این لونا کلاسیک را در همسایگی بیت کوین کش قرار می دهد و در هفت روز گذشته در لبه ۳۰ کوین برتر متزلزل است. لونا کلاسیک نشانه بلاک چین بدنام ترا است که در ماه می منفجر شد و متعاقباً قانونگذاران را بر آن داشت تا ممنوعیتی برای استیبل کوین های الگوریتمی مشابه آن در نظر بگیرند.

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد عرضه توکن را کاهش دهد. صرافی نوشت: «بایننس یک مکانیسم برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت‌های معاملاتی اسپات و مارجین LUNC با ارسال آن‌ها به آدرس سوزاندن LUNC اجرا خواهد کرد. “سوزاندن” یک توکن به معنای ارسال آن به یک آدرس ارز دیجیتال است که توسط هیچ کاربری کنترل نمی شود. این به طور موثر کوین ها را از عرضه در گردش حذف می کند، که معمولاً عملکرد قیمت را بهبود می بخشد.

در عرض یک روز پس از اعلام، LUNC بیش از ۵۵٪ افزایش یافت و طبق داده های کوین گکو، از ۰.۰۰۰۱۸ دلار به ۰.۰۰۰۳۱ دلار رسید. قیمت از آن زمان تا کنون بالای ۰.۰۰۰۲۶ دلار باقی مانده است، با یک جهش ثابت دیگر با شروع ماه جدید، که از زمان نوشتن این مقاله به ۰.۰۰۰۳۴۷۳ دلار رسیده است. اگرچه انتظار می رود بایننس نتایج توکن سوزی خود را در روز دوشنبه منتشر کند، معامله گران در حال حاضر در انتظار صعود هستند. کریپتو توییتر با حدس زدن تعداد توکن های سوزانده شده شمارش معکوس کرده است که از ۱۰ میلیارد تا بیش از ۲۵ میلیارد متغیر است.

با توجه به کوین گکو، بایننس نزدیک به ۵۵ درصد از حجم معاملات لونا کلاسیک را به خود اختصاص داده است. این اقدام قیمت باعث شده است که در توییتر از کوین بیس، رابین هود، جمینی و FTX خواسته شود تا LUNC را در صرافی های خود فهرست کنند.

این دستاوردها احتمالاً برای کسانی که میلیون‌ها دلار در فروپاشی ترا لونا از دست داده‌اند، آرامش بخش نخواهد بود. در حالی که دو کوان یکی از بنیانگذاران ترافرم لبز اصرار دارد که فراری نیست، آژانس بین المللی اجرای قانون اینترپل برای دستگیری او “اعلامیه قرمز” صادر کرده است. روز چهارشنبه، مقامات کره جنوبی به دنبال توقیف ۶۲ میلیون دلار بیت کوین بودند که گفته می شد به دو کوان و پروژه ترا مرتبط است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx