بررسی وضعیت آوالانچ | تحلیل و بررسی آواکس AVAX

آواکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 509 نفر

آوالانچ اخیراً پس از چندین تحول جالب در اکوسیستم آن که هر کدام امیدوارکننده به نظر می رسید، مورد توجه قرار گرفت. به عنوان مثال، این شبکه اخیراً با چین لینک برای پیوستن به برنامه SCALE همکاری کرد. این امر به شرکای بلاک چین اجازه می دهد تا به سرویس های جدید اوراکل و یا پیکربندی های اوراکل خاص برای نیازهای اکوسیستم dApp خود دسترسی پیدا کنند.

با این حال، علیرغم وجود تحولات مثبت، آواکس نتوانست آنها را در نمودار خود ثبت کند زیرا طی هفت روز گذشته بیش از ۴ درصد کاهش داشت. در زمان انتشار، AVAX با ارزش بازار ۵۰۵۶ میلیارد دلار با قیمت ۱۷.۱۲ دلار معامله شد.

چندین معیار روی زنجیره نیز به نفع آواکس نبودند و نشان دهنده روند نزولی بیشتر بود. بیایید نگاهی به اکوسیستم این رمزارز بیندازیم و ببینیم در روزهای آینده چه چیزی ممکن است برای AVAX وجود داشته باشد.

بخت با آواکس یار نیست

نه تنها برنامه SCALE، بلکه توسعه دهندگان AVAX اخیراً زیرشبکه الاستیک Banff را معرفی کردند که باز هم یک پیشرفت مثبت است. Banff با استفاده از توکن خود در زیرشبکه خود، سازندگان زیرشبکه را قادر می‌سازد تا اعتبارسنجی اثبات سهام و مشوق‌های مبتنی بر زمان آپدیت را آغاز کنند. افسوس، با وجود این به روز رسانی، معیارهای آواکس همگی به سمت پایین بودند.

به عنوان مثال، اخیراً فعالیت توسعه AVAX کاهش یافته است که به طور کلی یک سیگنال منفی برای یک بلاک چین است. علاوه بر این، حجم AVAX نیز همین مسیر را طی کرد و طی هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافت. جالب اینجاست که داده‌های لونارکراش نشان می‌دهد که منشن ها و تعامل این کوین نیز در چند روز گذشته کاهش یافته است. با این حال، علی‌رغم تمام موارد منفی‌، فضای NFT آواکس با افزایش تعداد معاملات NFT آن در هفته گذشته – یک سیگنال مثبت – کشش خاصی را ثبت کرد.

آواکس

حال چه انتظاری باید داشت؟

قیمت AVAX مدتی است که در حدود ۱۶.۵ دلار حمایت شده است. در زمان نگارش این مقاله تقریباً در همان سطح معامله می شد. بنابراین، اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است آواکس به زودی شاهد افزایش قیمت خود باشد.

داده‌های MACD نشان داد که درگیری بین خرس‌ها و گاوها در جریان است. با این حال، روبان میانگین متحرک نمایی (EMA) نشان داد که خرس ها در بازار دست بالا را داشتند زیرا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسیار کمتر از میانگین متحرک نمایی ۵۵ روزه بود. علاوه بر این، جریان پول Chaikin آواکس نیز کاهش یافت و شانس افزایش را بیشتر کاهش داد.

آواکس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx