یونی سواپ امکان خرید رمزارز با کارت بانکی را اضافه کرد

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 383 نفر

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (UNI) اعلام کرد که کاربران این برنامه اکنون می توانند ارزهای دیجیتال را با استفاده از کارت های اعتباری و از طریق نقل و انتقالات بانکی خریداری کنند. یونی سواپ با همکاری مون‌پی (MoonPay)، یک شرکت فین‌تک که زیرساخت‌های پرداخت را برای رمزارزها ایجاد می‌کند، این روش‌ پرداخت جدید را افزوده است. این پلتفرم دیفای در اعلامه ای گفت:

«اکنون می‌توانید مستقیماً با برنامه وب یونی سواپ به سوی دیفای بروید و با استفاده از هر کارت یا انتقال بانکی در بیش از ۱۶۰ کشور با اولین شریک ما، MoonPay، رمزارزها را در برنامه وب ما خریداری کنید.»

در دسترس بودن گزینه های پرداخت بسته به منطقه متفاوت است. به عنوان مثال، نقل و انتقالات بانکی فقط برای کاربران در اکثر ایالات متحده، برزیل، مناطق پرداخت واحد اروپایی (SEPA) و بریتانیا در دسترس است. این صرافی غیرمتمرکز می‌گوید دارایی‌های کریپتو اتریوم (ETH)، دای (DAI)، USD Coin (USDC)، تتر (USDT)، رپد بیت کوین (wBTC) و رپد اتر (wETH) در هنگام راه‌اندازی با توجه به منطقه زندگی کاربر پشتیبانی می‌شوند. کسانی که در ایالات متحده مستقر هستند نمی توانند wETH یا wBTC را خریداری کنند.

از آنجایی که صرافی‌های متمرکز در بحبوحه ادعاهایی مبنی بر سوء استفاده از وجوه مشتریان توسط غول ارزهای دیجیتال سابق FTX، با نظارت فزاینده‌ای روبه‌رو می‌شوند، یونی سواپ می‌گوید که حضانت شخصی امن‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. با این حال، یک مانع بزرگ برای پذیرش دیفای، تجربه کاربری بوده است، که کاربران را وادار می‌کند تا دارایی‌های خود را برای راحتی بیشتر، با وجود خطرات، در صرافی‌های متمرکز ذخیره کنند.

این پلتفرم می‌گوید که حضانت شخصی را در دسترس‌تر می‌کند:

«ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که همه کاربرانمان و کاربرانی که جدیدا به دیفای می‌آیند، روشی مطمئن برای خرید رمزارزها داشته باشند.»

اکنون وقتی کیف پول خود را به برنامه وب یونی سواپ متصل می کنید، می توانید با استفاده از پول فیات ارز دیجیتال بخرید. این یک گام مهم در جهت دسترسی بیشتر به دیفای و حضانت شخصی برای همه کاربران است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx