آموزش پیش‌بینی قیمت بیت کوین در یک دقیقه !!

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به راحتی روند بازار رو تشخیص بده ! شاید برای همه‌ی ما تشخیص روند بازار کمی دشوار باشد، اما اصلا نگران نباشید با این آموزش و با راحت ترین روش در عرض چند دقیقه قادر خواهید بود تا روند بازار را پیش بینی کرده و از ضرر های احتمالی خود جلوگیری کنید! در این آموزش […]

به راحتی روند بازار رو تشخیص بده !

خرید بیت کوین

شاید برای همه‌ی ما تشخیص روند بازار کمی دشوار باشد، اما اصلا نگران نباشید با این آموزش و با راحت ترین روش در عرض چند دقیقه قادر خواهید بود تا روند بازار را پیش بینی کرده و از ضرر های احتمالی خود جلوگیری کنید! در این آموزش کاربردی بسیار مهم  با ما همراه باشید. { آکادمی آموزشی ارزینجا}

جهت تشخیص روند بازار به چه فاکتور هایی نیاز داریم !

1_ سایت تریدینگ ویو ( TradingView )

مقدمه ای از سایت تریدینگ ویو

 سایت تریدینگ ویو وبگاهی است که در آن معامله گران، سرمایه گذاران و علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال می توانند برای به اشتراک گذاشتن تحلیل‌ها و صحبت در مورد روند بازار با هم ارتباط برقرار کنند. با مشارکت فعال در تعامل و گفتگو با جامعه رمزارزها، می توانید رشد خود را به عنوان یک معامله گر تسریع کنید. هیچ راهی برای یادگیری بهتر از فعالیت در یک محیط آموزشی که شما را در معرض ایده ها و استراتژی های تحلیل مختلف قرار می دهد وجود ندارد. معامله‌گران با ابزارهای حرفه‌ای، داده‌های بی‌درنگ و ایده‌های مفیدی که زمانی فقط در دسترس معامله‌گران حرفه‌ای بود، قدرت می‌یابند. استفاده از TradingView می‌تواند دانش شما را در مورد بازارها، روش‌ها و تکنیک‌ها افزایش دهد، در حالی که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های نموداری و معاملاتی خود را کامل کنید. بینش‌های جامعه همچنین می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری سودآور کمک کند. از آنجایی که تجارت مستلزم ریسک است، تریدینگ ویو سایتی است که همه چیزهایی را که برای یادگیری و ارتقا دانش به عنوان یک معامله گر نیاز دارید، فراهم می کند.

کارمون رو شروع کنیم …

در اولین گام کلمه Tradingview را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت تریدینگ ویو با لینک tradingview.com شوید، دقت کنید که در گوگل وارد سایت هایی با پسوند AD نشوید، مگر اینکه آدرس فوق کاملا صحیح باشد.


ورود به سایت تریدینگ ویو

پس از ورود به سایت تریدینگ ویو در قسمت سرچ باکس نام ارز مورد نظر خود را سرچ کنید.

پیش بینی قیمت بیت کوین
نکته مهم
شما می توانید این استراتژی را برای تمامی بازار ها استفاده کنید { طلا، فارکس، ارزهای دیجیتال و معاملات بورسی}

وقتی وارد صفحه‌ی چارت شدید، از قسمت اندیکاتور ها کلمه echo رو سرچ کنید.

آموزش تحلیل بیت کوین

تنظیمات افزونه را باز کرده، از قسمت STYLE تیک گزینه اول را برداشته و وارد قسمت Inputs شوید. مقدار 50 فورکست را به 30 تبدیل کرده و سپس روی ok کلیک کنید.

در حال حاضر، آینده بیت کوین رو به روی شما است.

آموزش تحلیل بیت کوین

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
Saman
Saman
10 ماه ها قبل

سلام
این اندیکاتور در سایت تردینگ ویو رایگانه؟

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx