بیت کوین به عنوان ابزار پرداخت در برزیل قانونی شد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

به گزارش مجله رسمی دولت فدرال (DOU)، رئیس جمهور برزیل، ژایر بولسونارو، صبح پنجشنبه لایحه قانونی را امضا کرد که یک چارچوب نظارتی کامل برای تجارت و استفاده از بیت کوین را در این کشور ایجاد می کند.

رئیس جمهور بولسونارو لایحه تصویب شده توسط کنگره را بدون هیچ تغییری به تصویب رساند. همانطور که قبلا گزارش شده بود، قوانین جدید، بیت کوین را به عنوان یک نمایش دیجیتالی از ارزش می شناسند که می تواند به عنوان وسیله پرداخت و به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری در این کشور آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار گیرد.

در متن این لایحه آمده است که:

«دارایی مجازی، نمایشی دیجیتالی از ارزش است که می‌تواند به صورت الکترونیکی مذاکره یا منتقل شود و برای پرداخت یا سرمایه‌گذاری استفاده شود»

قانون جدید که از امروز اجرایی می شود، بیت کوین یا هر ارز دیجیتال را به عنوان یک ارز قانونی در کشور تبدیل نمی کند. با این وجود، مشروعیت اعطا شده به مورد استفاده BTC به عنوان پرداخت گام بزرگی است.

قوه مجریه نهادهای دولتی را که بر بازار نظارت خواهند داشت انتخاب خواهد کرد. انتظار می رود زمانی که بیت کوین به عنوان پرداخت پذیرفته شود، بانک مرکزی برزیل (BCB) مسئول آن باشد، در حالی که کمیسیون اوراق بهادار و بورس این کشور (CVM) زمانی که از آن به عنوان دارایی سرمایه گذاری استفاده می شود، ناظر خواهد بود. در این لایحه هم BCB و CVM، همراه با سازمان مالیاتی فدرال (RFB)، به قانونگذاران کمک کردند تا قوانین را تدوین کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx