سوسیوس و کمپین جدید برای سوپرکاپ ایتالیا

سوسیوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

سوسیوس (Socios)، شرکتی که لیونل مسی قهرمان جام جهانی را به عنوان سفیر جهانی خود در اختیار دارد، در تلاش است تا با ارائه فرصتی برای بردن توپ هایی که برای گلزنی استفاده می شود، با هواداران گلزنی کند. اما برای بازی کردن باید پول پرداخت کنید.

این شرکت اعلام کرد طرفدارانی که دارای توکن های کافی هستند این شانس را خواهند داشت که یک توپ “بازی” را از سوپرکاپ ایتالیا بین آث میلان و اینتر در روز چهارشنبه برنده شوند. این توکن‌ها باید از طریق سوسیوس خریداری شده باشند. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید هر دو تعداد مورد نیاز توکن طرفداران هر یک از تیم ها به علاوه توکن های سوسیوس را داشته باشند. در صورت واجد شرایط بودن، طرفداران پس از آن در یک حراج رقابت خواهند کرد.

برندهای بزرگ در سراسر حوزه سرگرمی و ورزش تلاش‌های خود را برای تعامل با طرفداران از طریق دارایی‌های دیجیتال افزایش می‌دهند، زیرا حجم مجموعه‌های معروف و هنری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) طی چند ماه گذشته به شدت کاهش یافته است. NFTها به عنوان راهی برای تحریک تعامل با ایجاد انگیزه برای طرفداران برای به دست آوردن توکن هایی در نظر گرفته می شوند که دارای پتانسیل مزایایی مانند دسترسی به رویدادهای ویژه، محتوای انحصاری یا کالا هستند.

هفته گذشته، برادران وارنر دیسکاوری مجموعه NFT «بازی تاج و تخت» را منتشر کرد که در عرض هفت ساعت به فروش رفت. همچنین کارت تجارت دیجیتال دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به مجموعه داران این فرصت را داد تا در یک شام یا تماس زوم با این سیاستمدار و کارآفرین ارتباط داشته باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx