مدت حفاظت دربرابر طلبکاران برای وولد (Vauld) تمدید شد

وولد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

وام دهنده کریپتو مشکل دار آسیایی، وولد (Vauld)، تمدید بیشتری برای حمایت قانونی خود از طلبکاران دریافت کرده است. البته این تمدید کوتاه تر از چیزی است که وولد درخواست کرده بود.

دو منبع آگاه از این موضوع گفتند که این شرکت اکنون تا ۲۸ فوریه فرصت دارد تا گزینه هایی را برای کاهش مشکلات مالی خود بررسی کند. با این حال، طبق اطلاعات بدست آمده، وولد تا ۲۱ آوریل به دنبال این محافظت بود. حفاظت قبلی از طلبکاران این شرکت در ۲۰ ژانویه به پایان می رسد. منابع گفتند که آخرین تمدید امروز در دادگاه عالی سنگاپور در جلسه ای در برابر قاضی عیدیت عبدالله صادر شد.

وولد برداشت مشتری را در ماه جولای متوقف کرد و از آن زمان با رقیب خود، نکسو (Nexo) برای خرید احتمالی در حال مذاکره بوده است. در اوایل این ماه، دو طرف وارد یک کشمکش دراماتیک شدند. وولد و کمیته طلبکاران آن پیشنهاد خرید “نهایی” نکسو را به دلیل نگرانی در مورد سلامت مالی و سایر مسائل رد کرده بودند و نکسو گفت که مدیر عامل وولد، دارشان بثیجا، منافع طلبکاران خود را در ذهن ندارد.

هفته گذشته، دفتر نکسو در صوفیه بلغارستان، توسط مقامات محلی مورد حمله قرار گرفت. این حمله بخشی از تحقیقات مربوط به پولشویی و جرایم مالیاتی مشکوک بود.

در همین حال، وجوه مشتریان و‌ولد فریز مانده است. این شرکت بیش از ۴۰۰ میلیون دلار به طلبکاران خود بدهکار است. وولد به دنبال یک تجدید ساختار جایگزین است که شامل آوردن یک مدیر صندوق شخص ثالث برای نظارت بر دارایی های آن است. هدف نهایی پیش بینی شده وولد این است که مدیر صندوق دارایی های خود را سرمایه گذاری کند و از بازده سرمایه گذاری برای بازپرداخت طلبکاران استفاده کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx