توکن سوزی لونا کلاسیک در چه صرافی هایی پشتیبانی می شود؟

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

چه صرافی هایی از توکن سوزی لونا کلاسیک پشتیبانی می کند؟ صرافی های ارز دیجیتال کوکوین و Gate.io از پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی لونا کلاسیک  پشتیبانی خواهند کرد. بر اساس این پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی، مالیات برای فعالیت های بلاکچینی مانند نقل و انتقالات لوناکلاسیک و USTC بین کیف پول ها و قراردادهای […]

توکن سوزی لونا کلاسیک

چه صرافی هایی از توکن سوزی لونا کلاسیک پشتیبانی می کند؟

صرافی های ارز دیجیتال کوکوین و Gate.io از پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی لونا کلاسیک  پشتیبانی خواهند کرد. بر اساس این پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی، مالیات برای فعالیت های بلاکچینی مانند نقل و انتقالات لوناکلاسیک و USTC بین کیف پول ها و قراردادهای هوشمند، دریافت و سوزانده می شود.

پیشنهادات اخیر، استیک و سوزاندن توکن ها باعث شد که قیمت لونا کلاسیک (LUNC)  از زمان سقوط وحشتناک آن، 37000٪ افزایش یابد.

پشتیبانی صرافی های کوکوین و Gate.io از توکن سوزی لونا کلاسیک

صرافی ارز دیجیتال کوکوین در یک اعلامیه رسمی در 7 سپتامبر، از پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی لونا کلاسیک جامعه لونا کلاسیک حمایت کرد.

یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال یعنی Gate.io نیز از پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی لوناکلاسیک پشتیبانی می‌کند. تا قبل از این دو صرافی MEXC Global و CoinInn از پیشنهاد توکن سوزی 1.2 درصدی حمایت کرده بودند.

این پیشنهاد به دنبال اعمال مالیات 1.2 درصدی بر روی تمام معاملات لونا کلاسیک است. این امر لونا کلاسیک را به یک ارز دیجیتال ضدتورمی تبدیل کرده است. این پیشنهاد برای رای گیری در تاریخ 10 سپتامبر یا قبل از آن تنظیم شده است. در صورت تصویب این طرح، توکن سوزی 1.2 درصدی تا 20 سپتامبر فعال خواهد شد.

اگر جامعه تصمیم بگیرد که این پیشنهاد را تایید نکند، خدمات کوکوین مربوط به لونا کلاسیک و USTC بدون تغییر باقی خواهند ماند. صرافی ارز دیجیتال کوکوین به کاربران توصیه می‌کند برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های کارمزد استیکینگ، تمام توکن‌های لونا کلاسیک را واریز کنند.

صرافی Gate.io  بر این باور است که پیشنهاد توکن سوزی لونا کلاسیک می تواند به نفع جامعه لونا کلاسیک باشد. افزایش سوزاندن لونا کلاسیک منجر به افزایش شدید قیمت شده است. علاوه بر این، حجم معاملات روزانه بیش از 2 میلیارد دلار افزایش یافته است.

در همین حال، جامعه لونا کلاسیک در حال حاضر به دنبال حمایت بایننس در مورد توکن سوزی لونا کلاسیک است. صرافی FTX  و بایننس اخیراً اعلام کرده اند که سپرده گذاری و برداشت لونا کلاسیک و TerraClassicUSD (USTC) را به حالت تعلیق درآورده اند.

افزایش قیمت قابل توجه قیمت

قیمت لونا کلاسیک در یک هفته نزدیک به 250 درصد افزایش یافته است. قیمت امروز این ارز دیجیتال در بحبوحه فروش در سطح بازار اصلاح شد. با این حال، قیمت لونا کلاسیک اکنون 25% از سطح پایین 0.00033 دلار بازگشته است. لونا کلاسیک در حال حاضر با قیمت 0.00042 دلار معامله می شود. هدف این سرمایه گذاران این ارز دیجیتال در کوتاه مدت رسیدن به 0.0005 دلار و 0.10 دلار است.

لونا کلاسیک با این رشد خوب توانست از رتبه 217 بازر خود را به رتبه 23 بازار برساند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx