تحلیل لونا کلاسیک | آیا ریزش لونا کلاسیک ادامه دارد؟

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 537 نفر

تحلیل لونا کلاسیک در نمودار ۴ ساعته

رمزارز لونا کلاسیک با نماد LUNC همچنان در جهت ریزشی خود حرکت می‌کند. در تاریخ ۸ ماه می این رمزارز یک ریزش شارپ را ثبت کرد و تا قیمت ۰.۰۰۰۰۷۹۶ دلار پایین آمد. در این محدوده یک حجم چشمگیر به معاملات لونا کلاسیک اضافه شد که باعث پامپ قیمت شد و بعد از این پامپ به نظر می‌رسد که یک الگوی مثلث در نمودار شکل گرفته است.

تحلیل لونا کلاسیک

تحلیل لونا کلاسیک در نمودار ۴ ساعته

الگوی مثلث از دسته الگوهای ادامه دهنده است؛ یعنی اگر روند نزولی باشد (که برای لونا کلاسیک هست!) این روند ادامه پیدا خواهد کرد. البته قیمت هم از ضلع پایین مثلث خارج شده است که تایید دیگری بر این سناریو است. طبق الگوی مثلث انتظار می‌رود که قیمت به اندازه قاعده مثلث ریزش خودش را ادامه دهد.

در حال حاضر قیمت LUNC بین دو محدوده مهم در حرکت است. در سمت بالا یک محدوده عرضه قوی را داریم که با خط روند نزولی یا همان ضلع پایین مثلث هم پوشانی دارد و در حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۸۸۸ دلار قرار دارد(باکس قرمز). در سمت پایین نیز محدوده حمایت هفتگی را داریم که در حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۸۵۱ دلار قرار دارد.

اگر قیمت به سمت هرکدام از این سطوح حرکت کند و با ان‌ها برخورد کند و البته شکست معتبری رخ ندهد، بعد از آن می‌تواند به سمت سطح دیگر حرکت کند. یعنی مثلا اگر قیمت ابتدا به باکس قرمز برسد احتمالا بعد از آن ریزش کرده و به حمایت هفتگی می‌رسد. درحالت دیگر، اگر قیمت ابتدا به حمایت برسد، انتظار می‌رود که رشدی را آغاز کرده و خود را به باکس قرمز برساند. ناگفته نماند که یک منطقه تقاضای قوی نیز در حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۷۹۶ دلار قرار دارد که در نمودار با خط چین آبی مشخص شده است و می‌تواند تارگت اصلی برای ریزش لونا کلاسیک باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx