پیشبینی قیمت شیبا اینو توسط هوش مصنوعی

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 549 نفر

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲، به نظر می رسد میم کوین شیبا اینو (SHIB) نتوانسته به بالاترین سطح سال گذشته خود برسد. جای تعجب نیست زیرا این دارایی دیجیتال مانند سایر رمزارزها با تأثیرات فروپاشی اکوسیستم ترا (LUNA) و اخیراً، فروپاشی ویرانگر پلت فرم مبادلات کریپتو FTX، روبه رو شده است.

با این حال، الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشین (Machine learning) در پرایس پردیکشن، که شاخص‌هایی مانند میانگین متحرک (MA)، شاخص قدرت نسبی (RSI)، واگرایی هم‌گرایی میانگین متحرک (MACD)، باندهای بولینگر (BB) و.. را در نظر می‌گیرند، نشان می‌دهند که ارزش SHIB ممکن است تا پایان ماه افزایش یابد.

طبق این پیش بینی، شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ معامله می شود که نشان دهنده افزایش ۹.۸ درصدی نسبت به قیمت آن در زمان انتشار مقاله است.

تحلیل شیبا اینو

همچنین لازم به ذکر است که پیش‌بینی‌های الگوریتم‌های یادگیری ماشینی کمتر از پیش‌بینی‌های اعضای انجمن کریپتو در کوین مارکت کپ است، که تخمین می‌زند که شیبا اینو تا پایان سال با قیمت متوسط ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود، با این حال، SHIB در سال ۲۰۲۲ طبق پیش‌بینی کوین کودکس، روز کریسمس شیبا همچنان نزولی است و پیش‌بینی می‌شود این دارایی در ۲۵ دسامبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۰ دلار معامله شود.

شاخص‌های تحلیل تکنیکال

اندیکاتورهای تکنیکال تریدینگ ویو در ذوره ۱ روزه همچنان تا حد زیادی نزولی هستند و خلاصه و برایند آن‌ها به سمت «فروش» در عدد ۱۴ است.

قیمت شیبا اینو

این نتایج از برایند نوسانگرهایی که به سمت “خنثی” در عدد ۸ (با ۲ برای “فروش” و ۱ برای “خرید”) و میانگین های متحرکی که در همان زمان «فروش قوی» را در ۱۲ نشان می دهد (در مقابل «خرید» در ۱ و «خنثی» در ۲) بدست می آید.

تحلیل قیمت شیبا اینو

در حال حاضر، شیبا اینو حدود قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۱۰ دلار در حال نوسان است که نشان می دهد در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۶۶ درصد کاهش و نسبت به هفت روز قبل ۱.۴۴ درصد کاهش یافته است.

خرید شیبا اینو

همانطور که بنطر می رسد، ارزش بازار SHIB به ۴.۹۹ میلیارد دلار می‌رسد و طبق داده‌های کوین مارکت کپ در ۷ دسامبر، چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx