میکر دائو پیشنهاد افزایش سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری را تصویب کرد

میکر دائو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

میکر دائو پیشنهاد افزایش ۷۵۰ میلیون دلاری را تصویب کرد

پیشنهاد میکر دائو برای افزایش سقف بدهی صندوق دارایی های دنیای واقعی دائو از ۵۰۰ میلیون دلار به ۱.۲۵ میلیارد دلار، رأی مثبتی را به همراه داشته است. پروژه میکر دائو، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز که استیبل کوین دای (DAI)را صادر می کند، به تخصیص بودجه بیشتر به سرمایه گذاری های فعلی خزانه داری ایالات متحده رأی مثبت داده است. هدف افزایش سرمایه گذاری در اوراق قرضه خزانه دولت، تنوع بخشیدن به پشتوانه نقدی استیبل کوین DAI از طریق قرار گرفتن در معرض دارایی های دنیای واقعی (RWA) است.

میکردائو به افزایش سقف بدهی ۷۵۰ میلیون دلاری رأی داد

اولین مرحله از تلاش گسترده میکردائو برای سرمایه گذاری در دارایی های دنیای واقعی با تصویب رای اولیه برای افزایش سقف بدهی صندوق دارایی های واقعی دائو به ۱.۲۵ میلیارد DAI (1.25 میلیارد دلار) به پایان رسید. نظرسنجی حاکمیتی که از ۲۲ اسفندماه آغاز شده بود، به مدت سه روز فعال بود و در روز پنجشنبه ۱۶ مارچ ۲۰۲۳ به پایان رسید و بر اساس نتایج، اکثریت آرا موافق پیشنهاد افزایش ۷۵۰ میلیون دلاری سقف بدهی بود. سقف بدهی در میکر دائو به حداکثر DAI اشاره دارد که می توان در مقابل وثیقه موجود در صندوق ذخیره کرد. ارزش فعلی این خزانه ۵۰۰ میلیون دلار است. این نظرسنجی نهایی فقط یک رای اولیه است. این موضوع در میان نمایندگان دائو به رای اجرایی گذاشته خواهد شد. در صورت تصویب، به عنوان بخشی از یک بسته حاکمیتی آینده اجرا خواهد شد.

میکر دائو استراتژی سرمایه گذاری RWA خود را سال گذشته با تخصیص ۵۰۰ میلیون دلار به خزانه داری ایالات متحده آغاز کرد. این نشان‌دهنده تغییر دیدگاه از استراتژی وام‌های کریپتوییبومی پروتکل از زمان آغاز به کار پروژه بوده است. یک صورت مالی از اوایل سال نشان داد که سرمایه گذاری های مبتنی بر دارایی های واقعی ۷۰ درصد از درآمد ناخالص میکر دائو در دسامبر ۲۰۲۲ را تشکیل می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx