وضعیت بازار ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 344 نفر

وضعیت بازار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین در معاملات صبح روز سه شنبه در آسیا به بالای ۲۰۰۰۰ دلار رسید و اکثر ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار افزایش یافتند. قیمت اتریوم به بالا برگشت.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۴ درصد افزایش یافت و به ۲۰۳۰۰ دلار آمریکا تا ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ رسید، در حالی که اتریوم با جهش ۸.۵ درصدی به ۱۵۵۳ دلار آمریکا رسید.

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک، زنجیره اصلی که اتریوم از آن جدا شد، نیز با ۸ درصد افزایش به ۳۳.۵۸ دلار آمریکا رسید. هر دو شبکه قبل از ادغام اتریوم در کانون توجه قرار بازار قرار دارند.

آوالانچ پس از ثبت پایین ترین قیمت خود در اواسط ژوئیه در روی قیمت ۱۷.۵۶ دلار آمریکا، با ۵ درصد افزایش به ۱۹.۳۵ دلار آمریکا رسید. این به دنبال گزارشی در روز جمعه بود که ادعا می‌کرد آوا لبز، شرکت پشتیبان این شبکه، با شرکت حقوقی Roche Freedman برای جمع‌آوری اطلاعات محرمانه در مورد شرکت‌های رقیب به منظور حمله به آنها با دادخواست‌های دسته‌جمعی، قراردادی بسته است.

چگونه کسی می تواند چنین مزخرفاتی را باور کند؟ امین گور سیرر، موسس و مدیر عامل آوا لبز، در توییتر گفت. ما هرگز چنین رفتارهای غیرقانونی، غیراخلاقی و صرفاً اشتباهی که در این ویدیوها و مقاله‌های تحریک‌آمیز ادعا شده است، نخواهیم داشت.

ارز دیجیتال سولانا با ۶.۹ درصد افزایش به ۳۲.۴۷ دلار و کاردانو با ۴.۸ درصد افزایش به ۰.۴۵ دلار رسید. دوج کوین با افزایش ۳.۵ درصدی به ۰.۰۶۳ دلار آمریکا، با افزایش اندک تری مواجه شد. یونی سواپ که دارای ارزش بازار کمی بیشتر ااز اتریوم کلاسیک است، پس از تبلیغی در کانال  دیسکورد، ۹.۶ درصد افزایش یافت و به ۶.۳۱ دلار آمریکا رسید.

سهام ایالات متحده هفته را با کاهش شروع کرد و رکود روز جمعه را که ناشی از نگرانی فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره است، ادامه داد. میانگین صنعتی داوجونز و شاخص S&P 500 هر دو در روز دوشنبه تقریباً ۰.۶% کاهش یافتند، در حالی که شاخص نزدک حدود یک درصد کاهش یافت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با ارز دیجیتال در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx