آیا y00ts یک NFT ارزشمند است؟

NFT
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

سری Blue Chip NFTs 101 ما اکنون به شش ماه از ساخت نزدیک می‌شود و ما در برخی از بزرگترین پروژه‌های NFT در بازار بررسی کرده ایم. در حالی که همه نام برد ایپ و کریپتو را شنیده‌اند، ما وقت گذاشته‌ایم تا در مورد پروژه‌های اصلی بلو چیپ ( ارزشمند) مانند World of Women، Art Blocks، DeGods، Moonbirds و غیره، بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

ما به این ترکیب بازگشته‌ایم و به دنبال این هستیم که شما را جلوتر نگه داریم، زیرا یک ضرابخانه آتی برای پروژه NFT  y00ts جذابیت و صحبت زیادی ایجاد کرده است، ما گمان می‌کنیم که به راحتی می‌تواند یک تراشه آبی در حال ساخت باشد. تا کنون این لیست سفید فقط برای دعوت است، که تمام جوانب مثبت و منفی انحصار را به همراه دارد، و مهم‌ترین آن تبلیغات و انتظاراتی است که دسترسی محدود می‌تواند به همراه داشته باشد. بیایید یک شیرجه عمیق به y00ts و آنچه تا کنون دیده‌ایم داشته باشیم.

از DeGods تا y00ts: آیا وضعیت بلو چیپ واقعاً به همین راحتی است؟

بیش از سه ماه از انتشار قطعه Blue Chip NFTs 101 خود در DeGods می گذرد، پروژه برجسته Solana که واقعاً NFT های مبتنی بر سولانا را در صدر قرار داد و کمک کرد بلاک چین را به جایگاه شماره ۲ شرکت در بازار NFT برساند. اتریوم. در آن زمان، DeGods دارای قیمت پایه تقریباً ۲۰۰ سولانا (تقریباً ۱۵ هزار دلار با قیمت سولانا در آن زمان) بود. علیرغم وجود بازار نزولی برای NFTها، امروزه مجموعه DeGods تقریباً در یک طبقه ۶۰۰ سولانا قرار دارد که با قیمت های SOL امروزی تقریباً ۲۰ هزار دلار است. کنار برو، بازار خرس، زیرا DeGods طوفان را تحمل کرده‌اند.

چرا DeGods در معادله این بحث جای می گیرند؟ تیم پشت سر DeGods تا حد زیادی پشت سر y00ts قرار دارد، با هر دو پروژه توسط چهره محبوب NFT، فرانک، رهبری می شود. ما برای بررسی طولانی DeGods وقت گذاشته‌ایم، بنابراین اجازه دهید به y00ts برگردیم. آیا فرانک صرفاً یک مغز متفکر جامعه است که سس مخفی پروژه های NFT را درک می کند، یا DeGods از قاعده مستثنی است،

با y00ts سوار قطار هایپ؟

فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما در این میان می‌توانیم نگاهی عینی به آنچه در پشت y00ts هیجان‌انگیز بوده است بیندازیم تا آن را به جایگاه امروزی برسانیم. امسال، DeGods مطمئناً از بسیاری از انتظارات فراتر رفته است و موقعیت ثابتی را به عنوان برترین پروژه  NFT با رقبای کمی که حتی به آن نزدیک می‌شوند، تضمین کرده‌اند.

 

سولانا پتانسیل واقعی برای تبدیل شدن به یک بلاک چین برتر NFT را نشان داده است. آیا y00ts می تواند به ایمن کردن جایگاه شماره ۲ بلاک چین کمک کند و حتی به دنبال برگزاری مسابقه سولانا اتریوم در حوزه NFT باشد؟

 

چه چیزی در مورد همه تبلیغات فعلی وجود دارد؟

تعداد کمی از پروژه‌های NFT تا این حد تبلیغات اولیه را تجربه کرده‌اند، و می‌توانید استدلال کنید که این اولین پروژه NFT در بلاک چین سولانا خواهد بود که این حجم از تبلیغات را قبل از نعنا به ارمغان می‌آورد. در حالی که قرار است این پروژه در پایان این هفته (دقیقاً در ۲ سپتامبر) به کار خود ادامه دهد، این هیاهو در هفته‌های اخیر با فرآیند درخواست لیست سفید افزایش یافته است. این پنجره آخر هفته گذشته بسته شد، اما y00ts نقاط سفید عمده ای را برای استعدادها و تأثیرگذاران شناخته شده اعلام کرده است – که همیشه یک استراتژی بحث برانگیز است زیرا هنجارها احساس می کنند برای گرد و غبار با نعناع عمومی رها شده اند. با این حال، تا کنون، به نظر می رسد که این پروژه نتیجه داده است، زیرا آنها همچنین تعداد انگشت شماری از برنامه های کاربردی را از نام های غیرقابل شناسایی – حتی در رمزارزها – پذیرفته اند.

در همین حال، چشم انداز پروژه که در وایت پیپر مشخص شده است، به چالش کشیدن خطوط سنتی تفکر در مورد مالکیت معنوی NFT است. این پروژه به دنبال یکپارچه‌سازی ابزارهای بهره‌برداری ساده از IP است که در درجه اول مالک هستند، و ویترینی ایجاد می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های NFT خود را به صلاحدید خود سفارشی کنند. به طور خلاصه، این یک نقشه راه برای چیزی است که پروژه آن را “y00topia” می نامد.

در همین حال، y00ts یک علامت تجاری ثبت شده در اوایل این ماه ثبت کرده است که می تواند چشم انداز بیشتری را نیز ارائه دهد. این پرونده شامل موارد استفاده متنوعی از جمله کالاهای نرم افزاری گسترده، تلاش های خرده فروشی و بازاریابی مرتبط با NFT، کلاس های دارایی دیجیتال و بازار NFT، سرگرمی و آموزش و غیره است. در حالی که پروژه‌ها و شرکت‌ها معمولاً در مورد برنامه‌های کاربردی علامت تجاری، بیش از حد شاخص‌سازی می‌کنند (و نه جایگزین)، این حرکت همچنین نشان‌دهنده تمایل مردم برای پیشرفت بزرگ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx