پرداخت با ارزهای دیجیتال در مک دونالد

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 688 نفر

فست فود زنجیره ای چندملیتی آمریکایی مک دونالد شروع به پذیرش پرداخت های بیت کوین و تتر در شهر لوگانو سوئیس با جمعیت حدود ۶۳۰۰۰ نفر کرده است. این اعلامیه در توییتی توسط مجله بیت کوین در تاریخ ۳ اکتبر منتشر شد. و ویدئویی را منتشر کرد که در آن یک مشتری با استفاده از کیوسک مک دونالد غذا سفارش داد و با استفاده از یک برنامه کیف پول دیجیتال روی موبایل هزینه آن را پرداخت کرد. دستگاه کارت اعتباری مورد استفاده برای اسکن کد QR برای ادامه پرداخت با بیت کوین و تتر برچسب گذاری شده بود.

اگرچه قیمت‌های پایین ارزهای دیجیتال روحیه بسیاری را متزلزل کرده است، از سوی دیگر، پذیرش کریپتو همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و روند نزولی بازار را تضعیف می‌کند. مانند اقدام السالوادور برای دادن ارز قانونی به بیت‌کوین، این شهر لوگانوی سوئیس است که بر پایه ساکنان ایتالیایی زبان است و به جدیدترین کانون برای پذیرش رمزارز در اروپای غربی تبدیل می‌شود.

آخرین توسعه بخشی از چشم انداز شهر برای تبدیل زیرساخت های مالی به یک اکوسیستم دیجیتال است. بنابراین، شهر لوگانا در ۳ مارس تفاهم نامه ای را با ناشر تتر استیبل کوین امضا کرد. این همکاری منجر به یک بنیاد مشترک پلان B شد. و هدف آن تسریع روند فعال کردن پرداخت بیت کوین و USDT برای کالاها، مالیات ها و خدمات در شهر لوگانو است.

تتر دو صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری و ۳ میلیون دلاری را برای حمایت از Plan B تسویه کرده است. این وجوه فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند و پذیرش کریپتو توسط بازرگانان و فروشگاه‌های سراسر ایالت را تقویت می‌کند.

علاوه بر این، بنیاد Plan B با Go Crypto، یک راه حل نقطه فروش که کانال هایی را برای ساکنان ایجاد می کند تا از بیت کوین و تتر در فعالیت های روزانه خود با هدف گسترش رشد ارزهای دیجیتال در رژیم استفاده کنند، شریک شده است.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در مورد ابتکار مک دونالد برای پرداخت های بیت کوین و تتر صحبت کرد

در اوایل سال جاری، لوگانو و تتر یادداشت تفاهمی برای راه اندازی یک همکاری استراتژیک از طریق چندین طرح، از جمله کمک به کسب و کارهای محلی برای ادغام خدمات پرداخت موجود خود با استیبل کوین های مجاز و بیت کوین امضا کردند.

ما با هم کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که زیرساخت‌های فناوری برای حمایت از این موضوع وجود دارد، و امروز، شاهد به ثمر نشستن تمام این کار سخت هستیم.

تا پایان سال ۲۰۲۲، این بنیاد انتظار دارد حدود ۲۵۰۰ کسب و کار و بازرگان جدید را به شبکه رعد و برق وارد کند. این به ساکنان لوگانو امکان می دهد از بیت کوین، تتر و LVGA در پرداخت ها استفاده کنند.

قابل ذکر است، زنجیره فست فود قبلاً پرداخت های بیت کوین را در السالوادور آغاز کرده است، کشوری که در سپتامبر ۲۰۲۱ به بیت کوین یک ارز قانونی داد. مردم در السالوادور از بیت کوین برای سفارش همبرگرهای خود استفاده می کنند. مشتریان مک دونالد در ایالت همچنین می توانند غذا را به صورت آنلاین و از طریق برنامه های تحویل که هر یک از ۱۹ مکان زنجیره غذایی در ایالت را هدف قرار می دهند سفارش دهند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx