متامسک شاهد افزایش شدید حجم تبدیل بوده است

متامسک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 302 نفر

حجم تبدیل (Swap) رمزارزها در کیف پول وب۳ متامسک در آخر هفته به بالاترین حد خود رسید؛ زیرا سقوط بانک‌های برتر سیلورگیت و سیگنیچر فعالان بازار کریپتو را شکه کرده است. دن فینلی، مدیر گروه متامسک در یکی از قسمت‌های پادکست The Scoop با فرانک چاپارو می‌گوید دلیل اصلی این افزایش حجم، به عدم اطمینان در مورد نحوه تعطیلی این بانک‌ها مرتبط بود. او گفت:

“این یک وحشت از روی حدس و گمان است. مردم مطمئن نیستند که به چه چیزی می توانند اعتماد کنند و به نظر می رسد که همه به دنبال ثبات بیشتر هستند.” مردم “در واکنش به این وضعیت حرکات بسیار بزرگی انجام می‌دادند.”

ناشر استیبل کوین USDC، سیرکل، روز جمعه اعلام کرده بود که ۳.۳ میلیارد دلار از ذخایر این استیبل کوین در بانک سیلیکون ولی گیر کرده است که در همان روز توسط تنظیم کننده های دولتی تعطیل شد.

فینلی گفت:

“مردم شرط بندی می کردند، از اینکه برخی از استیبل کوین های آنها در حال سقوط است وحشت داشتند. DAI حتی سقوط کرد زیرا اکنون بیشتر وثیقه آن بر روی USDC است.”

فینلی گفت که متامسک با افزایش حجم، حدود ۱.۵ میلیون دلار کارمزد سوآپ دریافت کرده است. او گفت:

«مردم سوار موج می‌شوند، مردم در بسیاری از موقعیت‌ها به سمت ارزهای دیجیتال فرار می‌کنند. ما می بینیم که هر بار که یکی از این شوک های سیستمی رخ می دهد، مردم به نوعی دوباره به یاد ارزهای دیجیتال می‌افتند.»

بنابراین در حالی که ممکن است این موضوع یک خطر سیستماتیک باشد، ممکن است برای کریپتو نیز “بسیار خوب” تمام شود. فینلی گفت: «این یک نوع موهبت ترکیبی عجیب است.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx