نسخه آزمایشی بروزرسانی شانگهای اتریوم انجام شد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 370 نفر

نسخه آزمایشی ارتقای شانگهای اتریوم (یا همان هاردفورک شاپلا) که امکان برداشت اتریوم‌های استیک شده را فراهم می‌کند، با موفقیت در شبکه آزمایشی Goerli فعال شده است. انتظار می رود که به روز رسانی شبکه اصلی در ماه آینده انجام شود.

همانطور که تیم بیکو، توسعه دهنده اتریوم، اعلام کرد که این فورک انجام شده است، اتریوم در تلاش های خود برای ارتقای شبکه گام‌های بیشتری برمی‌دارد. این فورک که یک گام ضروری قبل از راه اندازی ارتقاء شانگهای اتریوم است، چندین پیشرفت را به همراه دارد.
بیکو اعلام کرد که سپرده‌ها در حال پردازش هستند، اگرچه او خاطرنشان می‌کند که چندین اعتبارسنج هنوز ارتقاء نیافته‌اند. وی اضافه کرد که یک چالش احتمالی در قالب فقدان انگیزه وجود دارد. شبکه آزمایشی از ETH استفاده می‌کند که ارزش واقعی ندارد، که ممکن است اعتبارسنج‌های شبکه آزمایشی را به اندازه کافی جذب نکند.

او نسبت به شبکه اصلی خوش‌بین‌تر است، زیرا به احتمال زیاد کاربران آن گره‌ها را با منابع کمتری نسبت به شبکه اصلی اجرا می‌کنند. برداشت اتریوم استیک شده اکنون می‌تواند در شبکه آزمایشی Goerli تحت پردازش قرار گیرد. این پایه و اساس ارتقاء شبکه اصلی را می‌سازد که انتظار می‌رود در ماه آینده تکمیل شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx