متا ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند

متا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیسبوک، در تلاش است تا مدل کسب و کار خود را با کارمندان کمتر و کارایی بیشتر بهبود بخشد تا متاورس خود را به سمت چشم انداز بلندمدت آن سوق دهد.

در مواجهه با چالش‌های اقتصادی در ایالات متحده، متا، غول رسانه‌های اجتماعی، برای رقابتی ماندن و ادامه سرمایه‌گذاری در متاورس، مشاغل خود را کاهش داده است. در ۱۴ مارس، مدیرعامل و بنیانگذار متا، مارک زاکربرگ، فاش کرد که این شرکت ۱۰۰۰۰ کارمند خود را برای افزایش کارایی در سال ۲۰۲۳ اخراج خواهد کرد. زاکربرگ اظهار داشت که اهداف اصلی متا، ارتقاء قدرت فناوری و بهبود عملکرد مالی در میان شرایط سخت اقتصادی در کشور است. این اقدامات با چشم انداز بلند مدت شرکت همخوانی دارد. او همچنین توضیح داد که این شرکت باید بهره‌وری و ابزارهای توسعه‌دهنده را برای دستیابی به اهداف خود تقویت کند. همچنین باید فرآیندهای غیر ضروری و نقش های غیر ضروری را برای ساده کردن عملیات خود حذف کند.

اخراج ها از فردا آغاز می‌شود

مدیرعامل متا اعلام کرد که جدیدترین موج از اخراج‌ها که بر ۱۰۰۰۰ کارمند تأثیر می‌گذارد، از فردا آغاز می‌شود و اخراج‌ها سه ماه طول می‌کشد. این شرکت همچنین فاش کرد که ۵۰۰۰ موقعیت شغلی را تعطیل خواهد کرد. به طور کلی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که اندازه تیم خود را تقریباً ۱۰۰۰۰ نفر کاهش دهیم و حدود ۵۰۰۰ موقعیت خالی دیگر را ببندیم. در نتیجه ممکن است بخش قابل توجهی از تیم کارگزینی، شغل خود را از دست بدهند و در تاریخ ۱۵ مارس اخراج به آنها اعلام خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx