جمع آوری ۴.۲ میلیون دلار توسط بازی MetaverseGo

جمع اوری 4.2 میلیون دلاردر ICO
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

پلتفرم بازی های موبایلی MetaverseGo دور سرمایه گذاری اولیه ۴.۲ میلیون دلاری را که توسط واحد Galaxy Interactive Galaxy Digital رهبری می شد، انجام داد.

در این دور که امروز اعلام شد، شاهد مشارکت دلفی دیجیتال، Dragonfly Capital، Mechanism Capital، Infinity Ventures Crypto، Shima Capital، Com2uS، Akatsuki، Ascensive Assets، BitScale Capital، Yield Guild Games (YGG)، BreederDAO، Mentha Partner بود. و Emfarsis.

به گفته این شرکت، MetaverseGo ارزش اولیه ۴۰ میلیون دلاری دریافت کرد. این بودجه برای توسعه نرم افزار، تضمین مشارکت با ارائه دهندگان مخابراتی و استخدام های استراتژیک استفاده خواهد شد.

طبق گزارش ۵۲Dapp Radar درصد از کل فعالیت های بلاک چین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، دپ های بازی بودند. اما در مقایسه با صدها میلیون نفری که هر روز بازی‌های موبایلی انجام می‌دهند، تنها حدود یک میلیون نفر بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را انجام می‌دهند.

. برای بازیکنان جدید، دستیابی به کیف پول، خرید ارز دیجیتال و خرید دارایی‌های بازی همچنان دلهره‌آور بخشی از چالش ورود است. اما Ash Mandhyan، Jake San Diego و JC Velasquez از بنیانگذاران MetaverseGo معتقدند که پلتفرم آنها راه حلی را ارائه می دهد.

بازی های متاورس

شرکت مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا که قرار است در ماه آینده منتشر شود، در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شد و بخش عمده ای از کارکنان آن خارج از کانون بازی برای کسب درآمد فیلیپین فعالیت می کنند. این به کاربران امکان می دهد فقط با استفاده از یک شماره تلفن همراه ثبت نام کنند و بازی هایی مانند Axie Infinity و Cyball را شروع کنند. سپس کیف پول بازیکنان را راه‌اندازی می‌کند و به آن‌ها امکان دسترسی به دارایی‌های دیجیتال متعلق به انجمن‌های بازی مانند YGG را می‌دهد، البته در صورتی که این انجمن‌ها درصدی از درآمدهای درون بازی را ادعا می‌کنند.

ماندیان که قبلاً در Bytedance سازندگان فیس‌بوک و تیک تاک مشغول به کار بوده است، اهمیت راه‌اندازی صحیح وب ۳ را با یادگیری رانندگی ماشین تشبیه می‌کند و به The Block گفت که این مهم است که این فرآیند را برای کسانی که تازه وارد بلاک چین شده‌اند پیچیده نکنند.

“در ابتدا، مردم نمی خواهند بفهمند که موتور چگونه کار می کند. آنها می خواهند ابتدا نحوه هدایت، نحوه تعویض دنده و ترمز کردن را بفهمند. سپس بعداً در مورد اندازه موتور و احتراق و انتقال صحبت خواهید کرد. اما اگر در همان اولین مکالمه بروید و شروع به صحبت در مورد اندازه موتور کنید، آنها عقب خواهند نشست. این اطلاعات خیلی زود است.» او گفت.

هر درآمدی از بازی‌ها به‌عنوان اعتبار MetaverseGo در دسترس بازیکنان خواهد بود که می‌توان آن‌ها را برای پرداخت چیزهایی مانند داده‌ها و قبوض آب و برق استفاده کرد. ماندیان تأیید کرد که بازیکنان همچنین می توانند درآمد خود را به کیف پول خود منتقل کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx