غول تجاری میکرو استراتژی یک شرکت نرم افزاری است یا صندوق محافظت از بیت کوین؟

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1946 نفر

غول تجاری میکرو استراتژی یک شرکت نرم افزاری است یا صندوق محافظت از بیت کوین؟

در سال ۱۹۸۹، مایکل سیلور از علاقه خود به فناوری; تجارت و استفاده از شبیه‌سازی رایانه‌ای برای راه‌اندازی شرکت MicroStrategy استفاده کرد. این شرکت برای کمک به شرکت‌ها در زمینه ارائه اطلاعات تأسیس شد. با استفاده از قدرت سیستم عامل‎های گرافیکی و محاسبات، رویکرد جدیدی در هوش تجاری به نام پردازش تحلیلی آنلاین رابطه‌ای، سبب رشد بسیار زیاد این شرکت شد.

در نهایت در سال ۱۹۹۸ به بازار بورس آمریکا راه پیدا کرد. شرکت MicroStrategy تحت رهبری مایکل سیلور، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه پردازش اطلاعات تبدیل گشت. در سال ۲۰۰۰ شرکت بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اتهاماتی در راستای فعالیت‌های مایکل سیلور و شرکت مایکرواستراتژی مطرح کرد. نتیجه این اتهامات افت ارزش شرکت در بورس و ضرر ۶ میلیارد دلاری برای مایکل سیلور بود.

ظهور مجدد سیلور به‌عنوان پادشاه و بزرگ مرد بیت کوین و ارتباط مایکل سیلور و بیت کوین; یکی از جذاب‌ترین داستان‌های بازگشت در دنیای تجارت است. سیلور با داشتن ۵/۱ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی توییتر، دو برابر فدرال رزرو ایالات متحده و نزدیک به ۱۰ برابر گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار که وعده داده است نظارت دقیق‌تری بر ارزهای رمزنگاری شده وجود داشته باشد، از محبوبیت برخوردار است.

زمانی که مایکل سیلور بیت کوین را طلای دیجیتال خواند و اعلام کرد که بخش بزرگی از سرمایه خود را بیت کوین خریداری کرده است، قیمت بیت کوین ۱۱۰۰۰ دلار بود.

در رابطه با سرمایه گذاری میکرو بیشتر بدانیم !

شرکت تجاری میکرواستراتژی “MicroStrategy” در تاریخ ۱۲ مارس اعلام کرد; که این کمپانی ۳۶۲ واحد بیت کوین دیگر به ارزش ۱۵ میلیون دلار خریداری کرده; و به خزانه بزرگ بیت کوین خود افزوده است. 

طبق گزارش های قبلی این شرکت نرم افزاری در دوره های متعدد و با فاصله های کوتاهی اقدام به خرید و ذخیره بیت کوین با حجم بالا کرده است. که به همین علت به این کمپانی لقب صندوق محافظت از بیت کوین را داده اند.

فقط از ابتدای ماه جاری این شرکت خریدهای ۱۵ میلیون دلاری در تاریخ ۱ مارس; ۱۰ میلیون دلاری در ۵ مارس و اخیراً ۱۲ میلیون دلار در ۱۲ مارس داشته است.

مایکل سیلور، مدیرعامل این غول تجاری، در این مرحله از خرید خود، به بازار نشان داد که قیمت دلار نسبت به بیت کوین بی ربط است و گفت که این شرکت این ارز دیجیتال را به هر قیمتی خرید و جمع آوری می کنند.

وی اظهار داشت که استراتژی ما برای خرید و ذخیره بیت کوین با حجم بالا بسیار ساده است!

وی معتقد است بهترین راه پیش روی شرکت این نیست; که کار دیگری غیر از تمرکز بر نقاط قوت آن انجام دهد.

برای مثال فروش نرم افزار هوش تجاری; گرفتن سود آن و ذخیره درآمد حاصل از آن فقط به دلار نیست و می توان با این ارز دیجیتال اندوخته شرکت را نگهداری کرد.

در اواخر سال گذشته از سیلور پرسیده شد; “آیا شما یک شرکت نرم افزاری هستید یا یک صندوق محافظت بیت کوین؟”

سیلور قاطعانه پاسخ داد:

“ما یک شرکت نرم افزاری داریم که پول نقد تولید می کند; اما اگر پول نقد را به سادگی وارد فیات کنیم، یعنی اجازه داده ایم ۱۵ درصد در سال کاهش یابد! بنابراین این منطقی نبود!”


وی ادامه داد : به نظر می رسد که این ارز دیجیتال پیشرو برای افرادی که به دنبال راهی برای جلوگیری از تورم بالای مالی هستند، به عنوان دارایی اصلی خزانه داری، در حال ظهور است.

شرکت میکرو استراتژی با وجود داشتن بیش از ۹۰،۰۰۰ از این ارز دیجیتال، به خرید کلیپ های دلاری ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلاری را ادامه می دهد. 

مایکل سیلور به درستی سرمایه گذاری می کند

مدیرعامل میکرواستراتژی بدون هیچ گونه اظهار نظری ، این خبر را در شبکه های اجتماعی خود تایید کرد . میکرو استراتژی مطابق با سیاست ذخیره خزانه داری خود با متوسط تقریبا ۱۹۴۲۷ دلار برای هر بیت کوین ، تقریبا ۲۵۷۴ بیت کوین با مبلغ ۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است . اکنون تقریبا ۴۰۸۲۴ بیت کوین در اختیار داریم .

 

با ما همراه باشید با معتبرترین اخبار روز ارزهای دیجیتال.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx