کاهش جریان خروجی پول از صرافی‌ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 481 نفر

سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ با برداشت ۶۸۳.۴ میلیون دلاری از صندوق های قابل معامله در صرافی های کریپتو همراه بود که بر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت. طبق داده‌های کوین گکو، قیمت بیت‌کوین در آن سه‌ماهه کاهش ۶۰ درصدی داشته است و در ۱۷ ژوئن به پایین‌ترین حد خود یعنی ۱۷۷۸۵ دلار رسید.

بیت کوین

داده های بلومبرگ نمایان می‌کند که سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ فروش بسیار کمتری داشته است، که نشان می دهد ممکن است تسلیم اتفاق افتاده باشد و سرمایه گذاران نزولی در حال حاضر از دارایی های پرخطر مانند بیت کوین، اتریوم و سایرین خارج شده اند. استراتژیست ETF در اوراق بهادار Strategas برای بلومبرگ اظهار داشت: “من نمی دانم که آیا سه ماهه دوم بخشی از این بودجه بود.” به گفته سون، سه ماهه سوم ممکن است جایی بوده باشد که «عقب افتاده‌ها» و سرمایه‌گذارانی که «ایمان خود را حفظ کرده بودند» اکنون خارج شده‌اند. بازارها در ماه های اخیر با افزایش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی برای مهار تورم کاهش یافته اند.

افزایش حجم بیت کوین در برابر پوند

بیت کوین اخیرا شاهد افزایش حجم معاملات در برابر پوند بود زیرا ارزهای فیات ضعیف بودند. حجم معاملات بیت‌کوین در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود رسید، زیرا ارز فیات بریتانیا در معرض تهدید قرار گرفت. بیت کوین در هفته گذشته با رشد مثبت ۶.۳ درصدی نسبت به سایر ارزهای اصلی عملکرد بهتری داشته است. آیا این عملکرد بهتر ادامه خواهد داشت و آیا سرمایه گذاران در حالی که اعتماد خود را به ارز فیات از دست می دهند، روی بیت کوین «مثبت» می شوند؟ این چیزی است که ما به نظارت خود ادامه خواهیم داد و خواهیم دید که چگونه آشکار می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx