ارز پالم پی PalmPay به زودی در صرافی کوینزبیت

پالم پی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۳ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 6723 نفر
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
  • نام صرافی میزبان: صرافی کوینزبیت
  • سایت ارز پالم پی: لینک
پالم پی
PalmPay (Palm)

پالم پی چیست ؟

پالم پی یکی از سامانه‌های پرداخت دیجیتالی در کشور نیجریه است. این سامانه در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Transsnet Payments Nigeria Ltd تاسیس شد. شرکت Transsnet Payments Nigeria Ltd یک شرکت مشترک بین شرکت Transsion Holdings و NetEase Inc. است.

با استفاده از اپلیکیشن پالم پی PalmPay، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین خدمات مختلفی را از جمله پرداخت قبض‌های خدماتی، خرید کارت شارژ و کارت هدیه، انتقال وجه، خرید بلیط و… را انجام دهند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن PalmPay، کاربران می‌توانند از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه برای خرید و پرداخت در فروشگاه‌ها و مراکز خرید استفاده کنند.

پالم، نام ارز دیجیتالی است که توسط پالم پی صادر شده است و برای پرداخت‌های انجام شده در این سامانه استفاده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با خرید PALM به صورت اینترنتی از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه برای خرید و پرداخت در فروشگاه‌ها و مراکز خرید استفاده کنند.

PALM یک ارز دیجیتالی است که بر پایه فناوری بلاکچین توسط پالم پی در نیجریه صادر شده است. این ارز دیجیتالی در شبکه بلاکچین Binance Smart Chain (BSC) ارائه شده است.

استفاده از ارز دیجیتالی PALM در پلتفرم PalmPay برای کاربران این سامانه بسیار ساده است. برای خرید ارز دیجیتالی PALM، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین از طریق کارت بانکی، انتقال وجه و یا خرید با استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند Bitcoin و Ethereum پرداخت کنند. همچنین کاربران می‌توانند PALM را در کیف پول‌های ارز دیجیتالی خود نگهداری کنند.

استفاده از ارز دیجیتالی PALM در PalmPay به دلیل سرعت بالا، کمک به کاهش هزینه‌ها و حفاظت از امنیت پرداخت‌ها، برای کاربران بسیار مفید است. با استفاده از ارز دیجیتالی PALM، کاربران می‌توانند در تراکنش‌های خود از پورسانت‌ها و تخفیف‌های ویژه برای اعضای پلتفرم PalmPay بهره مند شوند.

همچنین PalmPay تصمیم گرفته است که به ۱۰٪ از درآمدهای خود از فعالیت‌های مرتبط با PALM، در سطح جامعه نیجریه، اختصاص دهد. به این منظور، این شرکت برای اجرای پروژه‌های اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های نوین در حوزه تکنولوژی و ارتباطات در کشور خود فعالیت می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۳ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

3 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش صفری
آرش صفری
11 ماه ها قبل

بسیار عالی

علیرضا فروزان
علیرضا فروزان
10 ماه ها قبل

با سلام و وقت بخیر ببخشید در حال حاضر انتقال وجه از طریق شما و حساب پالم پی صورت میگیرد که بتونم انتقال انجام بدم ؟

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

3
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx