اوردوم Everdome (DOME) به زودی در صرافی XT .com

اوردوم
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 623 نفر
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
  • نام صرافی میزبان: XT
  • سایت ارز اوردوم : لینک
  • قیمت اوردوم در حال حاضر : $ ۰.۰۰۰۳۶۶ 
اوردوم

اوردوم چیست ؟

اوردوم امکان تعامل انسانی را به سطح جدیدی می‌برد و به افراد و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که تجربیات منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

دنیای مجازی اوردوم یک پروژه نوآورانه است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امکان ایجاد تجربیات مجازی واقعی و شخصی‌تر را فراهم می‌کند. این دنیای مجازی فوق واقع‌گرا، تعامل انسانی را به سطح جدیدی می‌برد و به افراد و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که تجربیات منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

شروع پروژه اوردوم

اوردوم در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد و به سرعت یک جامعه با بیش از ۵۰۰,۰۰۰ حامی تشکیل داد. همچنین، حدود ۹۰,۰۰۰ کیف پول یونیک در اختیار دارند که $DOME، توکن کاربردی اوردوم، برای تراکنش‌های داخل دنیای مجازی استفاده می‌شود. همچنین، حدودا ۹۸٪ از مزد فروش اراضی دیجیتال اوردوم انجام شده و این پروژه با ده شراکت مهم به اتمام رسیده‌ است.

اوردوم یک پلتفرم فوق واقع‌گرایی است که تحقیقات علمی، بازی‌ها، آموزش، رشد شخصی، داستان‌سازی، ایجاد دیجیتال و حضور برند را در یک سفر فراموش‌نشدنی از اکتشافات ترکیب می‌کند.

شهر اوردوم

Everdome City جوامعی در متاورس است که به افراد، شرکت‌ها و برندها امکان می‌دهد که املاک دیجیتال را به عنوان خانه‌ای درون دنیای مجازی متعلق خود، به اشتراک گذارند و تجربه‌های منحصر به فرد خود را ایجاد کنند. این امکانات امکان ارتباط عمیق‌تر با مخاطبین، رشد برند در یک محیط متفاوت با کیفیت بالا، بهره‌برداری از بازار آینده به عنوان مکان مورد اطمینان برای معاملات و تبلیغات واقعیت مجازی را فراهم می‌سازد.

تعهد به امنیت

اوردوم به امنیت اطلاعات و دارایی‌های کاربران خود متعهد است. فناوری بلاکچین به اوردوم امکان می‌دهد که اطلاعات کاربران را در مقیاس بزرگ محافظت کند و از هر تلاش برای نفوذ و سوءاستفاده جلوگیری کند.

نتیجه‌گیری

اوردوم یک پروژه نوآورانه است که پتانسیل تغییر نحوه تعامل ما با دنیای اطرافمان را دارد. این پروژه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، امکان ایجاد تجربیات مجازی واقعی و شخصی‌تر را فراهم می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx