رمز ارز وان لجر | OneLedger به زودی در صرافی کوکوین

وان لجر
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4966 نفر
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۲/۱۵       ۱۳:۳۰
  • نام صرافی میزبان: صرافی MEXC
  • سایت ارز وان لجر : لینک
وان لجر
OneLedger (OLT)

وان لجر چیست ؟

وان لجر (OLT) یک پروتکل مبتنی بر بلاکچین است که به شرکت‌ها و شبکه‌های زنجیره‌ای امکان ارتباط با یکدیگر را فراهم می‌کند. وان لجر رمز ارزی است که برای تأمین امنیت و اعتبار سنجی تراکنش‌ها در شبکه OneLedger استفاده می‌شود.

هدف اصلی OneLedger ایجاد یک اکوسیستم باز و بر پایه بلاکچین برای ایجاد شبکه‌های متصل و متمرکز شده است که این امر به شرکت‌ها و توسعه دهندگان کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی برنامه‌ها و سرویس‌های خود را در بستر بلاکچین پیاده سازی کنند و از قابلیت ارتباط با شبکه‌های دیگر بهره مند شوند.

همچنین، OneLedger تلاش می‌کند تا مشکلاتی که در اجرای برنامه‌ها و سرویس‌های بلاکچین وجود دارند را حل کند. به عنوان مثال، بسیاری از شبکه‌های بلاکچین به دلیل افزایش حجم تراکنش‌ها با مشکلاتی در سرعت و هزینه مواجه می‌شوند. OneLedger با استفاده از پروتکل‌های متنوعی مانند هویت دیجیتال، زنجیره‌های فرعی و پلتفرم‌های دیگر مشکلات این چنینی را برطرف می‌کند.

OLT به عنوان رمز ارز این پروتکل، برای تأمین امنیت تراکنش‌های انجام شده در شبکه وان لجر (OLT) استفاده می‌شود. این رمزارز بر اساس استاندارد ERC-20 بر روی بلاکچین Ethereum صادر شده است و قابلیت تبادل با سایر رمزارزها و فیات را دارد.

در کل، وان لجر (OLT) به عنوان یک پلتفرم توسعه بلاکچین و راه‌حل‌های متنوعی برای مشکلاتی که در بلاکچین‌های موجود وجود دارد، ارائه می‌دهد. به همین دلیل، OLT به عنوان رمزارزی با پتانسیل بالا برای افزایش ارزش می‌تواند در پیشرفت پروژه و ایجاد شرایط مناسب برای توسعه‌دهندگان و شرکت‌هایی که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کنند، مؤثر باشد.

 
 

یک اوقات فراغت (OLT)

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx