فروش NFT های Game stop از بازار کوین بیس پیشی گرفت

NFT GameStop
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3105 نفر

پلتفرم دو روزه اتریوم ،  Coinbase NFT را شکست داد

حتی هنوز NFT های بازی را ارائه نکرده است با این وجود;  پلتفرم جدید خرده‌فروشی بازی‌های ویدیویی تاکنون تقریباً دو برابر حجم معاملات بی‌سابقه بازار NFT کوین‌بیس; را که از ماه می باز بوده است، داشته است.

طبق داده‌های منتشر شده، از زمان عرضه در روز دوشنبه، GameStop NFT حداقل ۳۱۶۷ اتریوم حجم معاملات داشته است. این رقم که تقریباً معادل ۳.۵ میلیون دلار است، حجم معاملات ۵۰ مجموعه برتر بازار را نشان می‌دهد، و تنها داده‌ای که در دسترس عموم است،  به این معنی است که حجم کل معاملات GameStop در سطح بازار احتمالاً بالاتر است.

بررسی بازار NFT اتریوم

در مقابل، طبق آخرین داده‌های Dune Analytics، بازار NFT کوین‌بیس از زمان راه‌اندازی ضعیف خود، در مجموع ۱۷۰۴ اتریوم ETH در حجم معاملات یا تقریباً ۱.۸ میلیون دلار تولید کرده است.

البته، عملکرد اولیه GameStop NFT در مقایسه با بازارهای پیشرو NFT مانند OpenSea که تنها در روز چهارشنبه ۱۶ میلیون دلار حجم داد ، کمرنگ است.

اما این واقعیت که خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی به سرعت حجم تمام دوران را در یک شرکت ۱۲ میلیارد دلاری; بومی Web3 مانند Coinbase در فضای NFT تحت الشعاع قرار داده است، بی‌اهمیت نیست.

از زمان راه اندازی بازار در روز دوشنبه; سهام GameStop (GME) 10 درصد افزایش یافته است و در روز چهارشنبه به ۱۴۱.۲۸ دلار بسته شد. (سهام میم بدنام هنوز ۲۶ درصد در طول ۱۲ ماه گذشته کاهش یافته است.)

بررسی بازار NFT کوین بیس

در مقابل، طبق آخرین داده‌های Dune Analytics، بازار NFT کوین‌بیس از زمان راه‌اندازی ضعیف خود، در مجموع ۱۷۰۴ ETH در حجم معاملات یا تقریباً ۱.۸ میلیون دلار تولید کرده است.

البته، عملکرد اولیه GameStop NFT در مقایسه با بازارهای پیشرو NFT مانند OpenSea که تنها در روز چهارشنبه ۱۶ میلیون دلار حجم داد و ستد داشتند، کمرنگ است.

اما این واقعیت که خرده‌فروش بازی‌های ویدیویی به سرعت حجم تمام دوران را در یک شرکت ۱۲ میلیارد دلاری بومی Web3 مانند Coinbase در فضای NFT تحت الشعاع قرار داده است، بی‌اهمیت نیست.

از زمان راه اندازی بازار در روز دوشنبه; سهام GameStop (GME) 10 درصد افزایش یافته است و در روز چهارشنبه به ۱۴۱.۲۸ دلار بسته شد. (سهام میم بدنام ۲۶ درصد در طول ۱۲ ماه گذشته کاهش یافته است.)

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx