پنجمین سالگرد بایننس و سخنرانی چانگ پنگ ژائو

  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

بایننس از روزهای اولیه خود راه زیادی را پیموده است. در حالی که ما کار سختی را انجام داده ایم، اولین کسی هستیم که اعتراف می کنیم که این فقط تلاش محض نیست، بلکه زمان و شانس نیز همراه ما بود.

با این حال، برای استفاده از این فرصت، همه ما باید یاد بگیریم که چگونه یک فرصت را با دیدن آن تشخیص دهیم.  در حالی که که پذیرندگان اولیه رمز ارز ها ، پاداش تفکر سریع، هوشمندی و شانس خود را درو کردند .

اما مسلماً فرصت و ریسک دو روی یک سکه هستند. به یاد داشته باشید که در هر کاری که انجام می دهید، خودتان تحقیق کنید.

تا کنون، من معتقدم صنعت بلاک چین انعطاف پذیری فوق العاده ای از خود نشان داده است. اگر دو سال پیش، در ۱۲ مارس ۲۰۲۰، به من می گفتید که قیمت بیت کوین در ژوئن ۲۰۲۲، ۲۰۰۰۰ دلار خواهد بود، بسیار خوشحال می شدم. بنابراین،

چرا برای داشتن یک چشم‌انداز متعادل‌تر کوچک‌نمایی نمی‌کنید؟

بایننس و CZ

CZ که همیشه معتقد به بلاک چین است، احساسات خود را با توجه به شرایط بازار در پست وبلاگ خود، یادداشتی در مورد کمک‌های مالی و اهرم رمزنگاری به اشتراک می‌گذارد. در حالی که ممکن است بازار برای برخی ناامید کننده به نظر برسد، دور شدن از وضعیت فعلی و نگاه کردن به نقاط عطفی که ما به عنوان یک صنعت مجموعا تاکنون به آن دست یافته‌ایم مفید است.

رشد انفجاری ارزهای دیجیتال، قطعاً چیزی است که باید به آن افتخار کنیم. زمانی که اصطلاحی ناشناخته بود، «کریپتو» راه خود را به رسانه‌های اصلی و آموزش باز کرده است و در حال تبدیل شدن به چیزی بزرگ‌تر و شاید روزی فراگیر است.

همانطور که جهان، خود را برای عصر جدید اینترنت Web3 آماده می کند، دیفای و NFT ها در نقاط مختلف جهان در حال افزایش هستند. تمرکززدایی، ایدئولوژی زیربنای Web3، نیز از توجه کافی برخوردار بوده است. چتر راه حل هایی که بلاک چین ارائه می دهد به رشد خود ادامه می دهد و به طور بالقوه صنایع حواله و زنجیره تامین را متحول کرده یا مختل می کند.

همه چیز به ثبت در بلاکچین حرکت خواهد کرد مثل دفتر اسناد رسمی ، ثبت املاک و مستقلات و هویت دیجیتال هر چیزی که نیازه  به ثبت قابل اعتماد داره میتونه مورد استفاده قرار بگیره . اینترنت با اطلاعات سروکار داره
در حالی که بلاکچین تکنولوژیه که برای انتقال ارزشه.

به طور خلاصه، قیمت تنها یکی از شاخص های موفقیت یک صنعت است. در یک افق زمانی طولانی تر، بلاک چین راه طولانی را پیموده است و هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد.

بنابراین به یاد داشته باشید که روی هیچ یک از جنبه های بلاک چین متمرکز نشوید، زیرا ما به دنبال چیزی بسیار بزرگتر هستیم.

اگرچه کامل نیستیم، اما خوش شانس هستیم که رسانه های اجتماعی، صدایی برای افراد جامعه داریم.

این راز نیست که مدیرعامل بایننس از رسانه های اجتماعی استفاده می کند. او در آگوست ۲۰۱۷، یک ماه پس از تأسیس بایننس، به توییتر پیوست و از آن زمان تاکنون در این صحنه فعال بوده است. نیازی به گفتن نیست که CZ به اهمیت ارتباط با دیگران از طریق اینترنت اهمیت می دهد.

او حتی کتاب مورد علاقه شخصی خود را به نام «متنفران خود را در آغوش بگیرید: چگونه شکایات را در آغوش بگیرید و مشتریان خود را حفظ کنید» نوشته جی بائر را توصیه کرده است و می گوید: «این کتاب برای تیم های بازاریابی و خدمات مشتری ضروری است. در مورد نحوه خدمات رسانی به کاربران، تعامل با آنها در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر صحبت می کند.”

چه راهی بهتر از این که با بازخورد افرادی که از محصولات و خدمات ما استفاده می‌کنند هدایت شویم؟ ارتباط در یک جامعه در واقع یک ابزار قدرتمند است و تعامل CZ در توییتر نشان دهنده قدردانی او از رسانه های اجتماعی، شفافیت و تعامل است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx